השוק

אנבידיה עוקפת בסיבוב את אפל: שווי השוק חצה את ה-3 טריליון דולר

ענקית השבבים אנבידיה ממשיכה לשבור שיאים אחרי שזינקה ב-5% במסחר המאוחר בוול סטריט והגיעה לשווי שוק של יותר מ-3 טריליון דולר, כשהיא משאירה אבל לאפל. במקום הראשון עדיין נמצאת מיקרוסופט, עם שווי מוערך ב-3.14 טריליון דולר
מערכת ice |  1
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה (צילום shutterstock)
ענקית השבבים אנבידיה ממשיכה לשבור שיאים אחרי שהיום (רביעי) עקפה בסיבוב את ענקית הטכנולוגיה אפל והפכה לחברה בעלת שווי השוק השני בגובהו בעולם, אחרי שחצתה את רף ה-3 טריליון דולר והיא שנייה כעת רק למיקרוסופט.
קריאת התיגר של אנבידיה על אפל מגיעה אחרי שהמניה של חברת השבבים זינקה היום ב-5% במסחר המאוחר בוול סטריט, כאשר שווי השוק שלה עומד כעת במדויק על 3.007 טריליון דולר. מיקרוסופט נותרה כאמור במקום הראשון, אחרי שהמניה שלה עלתה היום ב-1.6% במסחר המאוחר ושווי השוק שלה מוערך ב-3.14 טריליון דולר. אפל כאמור יורדת למקום השלישי על חשבונה של אנבידיה, הלהיט החם ביותר בעולם, עם שווי שוק של 3.005 טריליון דולר, אחרי שהניה שלה עלתה ב-2%.
הזינוק האדיר של אנבידיה, בראשה עומד ג'נסן הואנג, מגיע אחרי המהלך עליו הכריזה השבוע, במסגרתה פלטפורמת התקשורת NVIDIA Spectrum-X Ethernet, שפותחה במרכז המחקר והפיתוח של החברה בישראל ומשמשת כבסיס למחשב העל Israel-1, זוכה לאימוץ נרחב בתעשייה. לצד אותו הישג מרשים שקטפה החברה בישראל, אנבידיה מדווחת על האצת קצב שחרור המוצרים בפלטפורמה, הכוללת גרסה ייחודית שתחודש מדי שנה. 
מי שצפויות לאמץ ראשונות את הפלטפורמה המיוחדת של הענקית אנבידיה הן ספקיות הבינה המלאכותית STPX Global ו-Yotta, Sacleway, Lambda ונוספות. אימוץ הפלטפורמה של אנבידיה יסייע לספקיות להאיץ את ביצועי התקשורת של תשתיות הבינה המלאכותית שלהן. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה בדיוק הסיבה!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשיש חברות כמו אפל,גוגל וכו',שיש להן תקציב כמו של מדינה מפותחת,אז ראוי ואפילו מוצדק לגבות מהן מס חברות גבוה ולהשקיע את הכסף במטרה ראויה כדי שהכסף לא ינוצל לרעה בידי פוליטיקאים!!!!
    סגור