דיגיטל וטק

אנבידיה חוברת לסטארטאפ הישראלי: "עידן הרובוטים מבוססי ה-AI כאן"

חברת "ר-גו רובוטיקס" מודיעה על שיתוף פעולה מיוחד עם אנבידיה, בכדי לקדם אימוץ דור חדש של אוטומציה מבוססת בינה מלאכותית.  מייסד-שותף ומנכ"ל RGo Robotics: "מנוע התפיסה המרחבית כבר מוטמע בסביבות דינמיות ומורכבות במחסנים וסביבות ייצור, ומאפשר אוטומציה חכמה במקומות שלא היה ניתן לבצע זאת קודם לכן"

מערכת ice |  1
בכירי חברת רגו (צילום שירה וייס)
ר-גו רובוטיקס (RGo), ספקית מובילה של פלטפורמת תפיסה מרחבית מבוססת בינה מלאכותית, הכריזה היום (ראשון) על הרחבת שיתוף הפעולה בינה לבין הענקית אנבידיה, ספקית מיקרו השבבים האמריקאית, זאת בכדי לקדם אימוץ דור חדש של אוטומציה מבוססת בינה מלאכותית.
מנוע התפיסה המרחבית של RGo, שהינו פתרון מוכח וממומש לראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית לצורך איכון, זיהוי מכשולים והבנת הסביבה, זמין כעת כתוסף ל Nvidia Isaac Perceptor, ערכת הפיתוח החדשה Nova Orin DevKit  אותה השיקה אנבידיה בכנס המפתחים GTC במרץ השנה. 
על ידי פתרון התפיסה המרחבית העוצמתי והיציב של החברה הפועל על מודלים וסט כלים שונים של אנבידיה המיועדות לעולמות הרובוטיקה, כלל הלקוחות יוכלו להביא לשוק רובוטים ניידים עם יכולות פורצות דרך. מדובר ביכולות שיעניקו אפשרות לרובוטים ליישם משימות שונות בתחומים שונים, זאת בכדי לשפר את הבטיחות והיעילות. 
השימוש בפיתוח המשותף של חברת ר-גו ואנבידיה, יאפשר ללקוחות לנצל את המידע הייחודי המיוצר על ידי הפלטפורמה, כולל איכון, מיפוי דינמי, הבנה גאומטרית וסמנטית, כדי לאפשר רמה חדשה של רובוטיקה חכמה, לרבות אוטונומיה מבוססת GenAI, אינטראקציה של אדם-רובוט בשפה טבעית, ניתוח מתקדם והסקת תובנות.
מדובר בתכונות חשובות אשר יכולות לתרום באופן משמעותי לגמישות של הרובוטים האוטונומים ולהורדת המורכבות של תפעולם. מלבד זאת, אותו פיתוח חדשני כולל כלי לבניית, הטמעת והרחבת יכולות AI לראייה ובינה מלאכותית גנרטיבית.
באמצעות הפיתוח המיוחד הכולל טכנולוגיית בינה מלאכותית, הפלטפורמה תוכל להציע יכולות מתקדמות כמו יצירת מפות של סביבות חדשות בעזרת קלט ממצלמה יחידה, זיהוי מכשולים כמו מזלגות של מלגזות על רצפות  וחפצים ייחודיים אחרים עבור צרכים של לקוחות ספציפיים.
אמיר בוסאני, מייסד-שותף ומנכ"ל RGo Robotics: "מנוע התפיסה המרחבית של RGo על בסיס מודול NVIDIA Jetson Orin כבר מוטמע בסביבות דינמיות ומורכבות במחסנים וסביבות ייצור, ומאפשר אוטומציה חכמה במקומות שלא היה ניתן לבצע זאת קודם לכן". 
"עידן הרובוטים מבוססי בינה המלאכותית פיסית כבר כאן", כך מסר דיפו טאלה, סמנכ"ל רובוטיקה ובינה מלאכותית בקצה באנבידיה. "הפתרון שלRGo  לרובוטים אוטונומים, עם ההאצה של NVIDIA ISAAC, תאפשר ללקוחות במגוון תעשיות שונות ליישם רובוטים אוטונומיים שיכולים בצורה טובה יותר להבין, לתקשר ולהיות באינטראקציה עם העולם סביבם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Ai
    מלכה 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי צריך רובוטים שלא יהיה פרנסה לעם ישראל תתביישו לכם אנשים רעים.
    סגור