דיגיטל וטק

צוקרברג מלא באופטימיות: זאת המטרה הבאה שהציב לת'רדס

בשיחת משקיעים, מנכ"ל מטא הציג אופטימיות רבה לגבי העתיד של האפליקציה החדשה ואמר כי לדעתו היא תהיה הבאה שתגיע לרף של מיליארד משתמשים
מערכת ice | 
הרשת החברתית Threads (צילום shutterstock)
מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג, הראה אופטימיות רבה בנוגע לעתיד של הרשת החברתית החדשה שלו ת'רדס. במהלך שיחת עם משקיעים לרגל סיום הרבעון השני, צוקרברג הביע התרגשות מהפוטנציאל של ת'רדס ואמר כי תהיה האפליקציה הבאה שתגיע למיליארד משתמשים. 
בעוד שת'רדס הגיעה במהירות ל-100 מיליון משתמשים, היא עדיין לא הגיע לרף הנחשק. צוקרברג אמר כי ההתמקדות כרגע היא בשיפור ביצועים, שמירה על משתמשים קיימים והוספת תוכנות נוספות. צוקרברג השווה את הגישה של מטא לאפליקציות כתיק הון סיכון, שבו חלק מהרעיונות אולי לא יעבדו, אבל אחד מהם עשוי להפוך להצלחה.
למרות ההפסדים המשמעותיים מפיתוחים של מוצרי מציאות מדומה, מטא לא מרגישה לחץ לייצר רווחים מת'רדס בעתיד הקרוב, צוקרברג אמר. 
הוא הוסיף שפרסומות לא יגיעו לת'רדס עד שיגיעו ל"מאות מיליוני" משתמשים, והעדיפות היא להגדיל את האפליקציה ולנצל את ההזדמנויות שהיא מציגה. הרשתות החברתיות המבוססות של מטא, כולל פייסבוק, מסנג'ר, אינסטגרם, וואטסאפ, ממשיכות לחוות צמיחה משמעותית, כאשר פייסבוק הספיקה לחצות את רף השלוש מיליארד משתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה