דיגיטל וטק

אפל שוב משחררת עדכון חירום לאייפון: למה הוא חשוב?

אפל מנסה לחסל באג קריטי שמתקן בעיה בפיצ'ר "הגנה מתקדמת על נתונים". משתמשים שניסו להפעיל או לכבות את הפיצ'ר נתקלו בשגיאות, וכעת העדכון מבטיח לתקן את התקלה. כל הפרטים על העדכון החדש והחשיבות שלו לאבטחת האייפון שלכם
רפאל בן זקרי | 
אייפון (צילום shutterstock)
אפל ממשיכה במאמציה לחסל באג חשוב עם שחרור גרסה חדשה למערכות ההפעלה שלה לאייפון (iOS (17.6.1 ולאייפד (iPadOS 17.6.1). פחות משבועיים לאחר השחרור הקודם של העדכון, אפל הוציאה היום גרסה נוספת של iOS 17.6.1, שנועד לתקן באג שמנע ממשתמשים להפעיל או לכבות את הפיצ'ר "הגנה מתקדמת על נתונים".
הפיצ'ר "הגנה מתקדמת על נתונים" מספק את רמת האבטחה הגבוהה ביותר של נתוני הענן, אך הבאג השפיע על מספר מצומצם של משתמשי אייפון, שברגע שניסו להפעיל או לכבות את הפיצ'ר, קיבלו הודעת שגיאה או שראו בפועל שהפיצ'ר כבוי, למרות שהוא עדיין היה פעיל והגן על נתוני iCloud.
אפל ציינה שהעדכון החדש כולל תיקונים חשובים עבור האייפון והאייפד, אך עדיין לא ברור מה ההבדל המהותי בין הגרסה החדשה לגרסה הקודמת. משתמשים שכבר התקינו את הגרסה הראשונה עשויים לא לראות את ההודעה על העדכון החדש, אך אלו שמריצים גרסה ישנה יותר של iOS יקבלו את ההודעה ויוכלו לעדכן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה