דיגיטל וטק

אפל משדרגת: עדכון חדש למשתמשי האייפון והאייפד - מה חדש?

אפל שחררה עדכון חדש למשתמשי האייפון והאייפד, הכולל תיקוני באגים חשובים ושיפורים בהגנת הנתונים המתקדמת. העדכון מגיע כחודש לפני חשיפת האייפון החדש והשקת מערכת ההפעלה הבאה. מה כוללים השיפורים ואיך תעדכנו את המכשיר שלכם?
רפאל בן זקרי | 
אייפון 14 פרו (צילום יח"צ)
אפל שיחררה עדכון גרסה חדש שמספרו iOS 17.6.1 למשתמשי האייפון, לצד iPadOS 17.6.1 למשתמשי האייפד, הכוללים תיקוני באגים חשובים, כולל תיקון לבעיה שקשורה ל-Advanced Data protection (הגנת נתונים מתקדמת).
הגנת נתונים מתקדמת היא פיצ'ר אופציונלי שמרחיב את ההצפנה מקצה לקצה לשירותי iCloud נוספים, כמו גיבויי מכשירים, גיבויי הודעות, תמונות ועוד. הגרסה הקודמת של iOS, ששוחררה בחודש שעבר, הביאה עדכון מינורי שכלל תיקוני באגים ושיפורי אבטחה, והציגה פיצ'ר חדש באפליקציית הטלוויזיה שנקרא "Catch Up", המשתמש בלמידת מכונה ליצירת קליפים של רגעי השיא ממשחקי MLS.
לצד עדכון הגרסה הזה, אפל שחררה גם את עדכון הגרסה iOS 16.7.10 לדגמי אייפון ישנים יותר, הכולל תיקוני באגים ושיפורים נוספים. לצד זאת, גם מחשבי המק זוכים לעדכון, עם שחרור עדכון הגרסה macOS Sonoma 14.6.1.
העדכון מגיע כחודש לפני חשיפת האייפון 16, לצד שחרור רשמי של מערכת ההפעלה iOS 18, שתביא איתה תכונות AI חדשות לאייפון 15 פרו ומעלה. אם תרצו לעדכן את האייפון לגרסה העדכנית, תוכלו להיכנס לאפליקציית ההגדרות, לבחור ב"כללי" ולאחר מכן ב"עדכון תוכנה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה