דיגיטל וטק

אינסטגרם משנה כיוון: זה השינוי שיגיע בקרוב לפרופיל שלכם?

מטא ממשיכה בשדרוגים עם עיצוב חדש לפרופילים באינסטגרם, שבו התמונות יופיעו במבנה שונה מהרגיל. העדכון הזה, הנבחן כעת בקרב משתמשים נבחרים, עשוי לשנות את הדרך שבה אנו מציגים את הפוסטים שלנו. איך יגיבו המשתמשים לשינוי הזה?
רפאל בן זקרי | 
אינסטגרם (צילום Shutterstock)
נראה כי מטא נמצאת בתקופת שדרוגים לכל הפלטפורמות שלה, החל מווטסאפ, ת'רדס וכעת אינסטגרם, שבוחנת עיצוב חדש לפרופילים, שבו התמונות ברשת הפרופיל מופיעות במבנה מלבני במקום ריבועים, כך לפי סטורי שפרסם אדם מוסרי, ראש אינסטגרם.
מוסרי חשף בסטורי כי האפליקציה בודקת גריד פרופיל אנכי עבור המשתמשים, תוך התאמה לעובדה שהיום רוב התמונות והסרטונים שמועלים לאינסטגרם הם בפורמט אנכי, כמו תמונות 4x3 וסרטונים 9x16. מוסרי ציין כי החיתוך של תמונות אנכיות לריבוע היה "די אכזרי" עבור המשתמשים.
למעשה, המבנה המלבני כבר קיים בכרטיסיית הווידאו של אינסטגרם, כך שהעיצוב הניסיוני לא ייראה לגמרי זר למשתמשים. בהתאם לצילום מסך שפורסם על ידי משתמש ב-Threads, הגריד הניסיוני לפרופיל נראה כמעט זהה לזה הקיים, פרט לכך שהוא כולל גם פוסטים עם תמונות ולא רק סרטונים.
דוברת מטעם אינסטגרם מסרה ל-The Verge כי הבדיקה הושקה כרגע לקבוצת משתמשים קטנה בלבד, וכי צוות אינסטגרם ישקול את הפידבקים לפני הרחבת הזמינות של הגריד החדש. לפי פוסט ישן של המהנדס אלסנדרו פלוצי, נראה שהאפליקציה עובדת על העיצוב המלבני מאז לפחות 2022, ועכשיו הבדיקה מתרחבת לעוד משתמשים – אם כי לא כולם מרוצים מהשינוי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה