דיגיטל וטק

מהפכה במוצרי החשמל בישראל: זה התקן החדש שנכנס לתוקף

בעולם שבו איומי הסייבר הופכים למורכבים ונפוצים יותר ויותר, איטון, חברת האנרגיה הבינלאומית המספקת פתרונות חשמל לגופים המובילים בישראל ובעולם, מאמצת תקני אבטחת סייבר אירופיים מחמירים למוצרי אל-פסק (UPS) שלה. כך יראו מוצרי החשמל שלכם בקרוב
מערכת ice | 
אופיר גורן (צילום ניב קנטור, freepik)
בעולם שבו איומי הסייבר הופכים למורכבים ונפוצים יותר ויותר, איטון, חברת האנרגיה הבינלאומית המספקת פתרונות חשמל לגופים המובילים בישראל ובעולם, מאמצת תקני אבטחת סייבר אירופיים מחמירים למוצרי אל-פסק (UPS) שלה, אשר נועדו להבטיח פעילות רציפה במקרה של נפילות חשמל בעקבות תקלה או התקפה ממוחשבת או פיזית על תשתיות החשמל.
בישראל ובמדינות הנמצאות במלחמה כמו אוקראינה או בסיכון גבוה למלחמה כמו טאיוואן, המעבר לשימוש במוצרי אל-פסק מאובטחים מהווה דרך התמודדות נוספת אל מול איומי התקיפה. למשל, מאז תחילת המלחמה, מספר התקפות הסייבר בישראל קפץ בחדות בכ-30%.
כחלק מהסטנדרטים שמציבים תקני האבטחה IEC 62443-4-2 ו-UL 2900-1, מוצרי אל-פסק יכללו הצפנה חזקה, מדיניות סיסמאות מחמירה ושימוש בתעודות דיגיטליות מאובטחות, מה שיאפשר למערכות החשמל התעשייתיות והמסחריות הגנה נוספת מפני איומי סייבר.
בנוסף לכך, שירות הניטור המאובטח של החברה מציע פיקוח רציף של 24/7 על מערכות האל-פסק, תוך שימוש באנליטיקת חיזוי לתקלות לפני שהן הופכות לקריטיות. ניטור זה דומה להחזקה של מומחה אבטחה וירטואלי באתר, ומבטיח את האמינות והבטיחות של מערכות החשמל.
בנוסף לעלייה בכמות הקונפליקטים ואיומי הסייבר בזירה המקומית והבינלאומית, גם הסביבה הדיגיטלית הופכת למסוכנת יותר מעצם התפתחותה. עליית האינטרנט של הדברים (IoT) הגדילה באופן אקספוננציאלי את מספר המכשירים המקושרים לרשת, ובכך הרחיבה את החשיפה לפריצות. נכון להיום, עד שנת 2025, צפוי כי 41.6 מיליארד המכשירים המחוברים ייצרו כמעט 80 זטאבייטים של נתונים, הדורשים אמצעי אבטחה חזקים.
אופיר גורן, מנכ"ל איטון ישראל, ציין: "אנחנו גאים להיות בחזית ההגנה על תשתיות חיוניות מפני איומי סייבר מתפתחים, ובעיקר בישראל. בעולם שבו התלות בטכנולוגיה רק הולכת וגדלה, עמידה בתקן סייבר במוצרי חשמל מציבה סטנדרט חדש בתעשייה ומספקת מתווה לעתיד בטוח יותר".
עוד הוסיף: "הגישה הפרואקטיבית שלנו לא רק מחזקת את ההגנה על מערכות החשמל, אלא גם מדגישה את הצורך הדחוף בסטנדרטיזציה של תקני אבטחת סייבר גלובליים. עמידתנו בתקנים כמו UL ו-IEC היא חלק קריטי במאמצינו להבטיח שהעולם הדיגיטלי והחשמלי יישאר מאובטח ויוכל להמשיך להתפתח גם בסביבה טכנולוגית וביטחונית מורכבת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה