דיגיטל וטק

סמסונג מעתיקה מאפל? כך נראות האוזניות הבאות של המתחרה הקוריאנית

לאחר הפסקה של כשנתיים, סמסונג מתכוננת לחשוף את קו האוזניות החדש שלה, ה-Galaxy Buds 3, באירוע Unpacked ב-10 ביולי. תמונות שדלפו מציגות עיצוב חדש המזכיר את אוזניות האיירפודס של אפל, עם קווים חדים ומראה מהודר

רפאל בן זקרי | 
לוגו סמסונג (צילום Shutterstock)
לאחר הפסקה של כשנתיים, סמסונג מתכוננת להשקת קו האוזניות החדש שלה באירוע השקה בחודש הבא. תמונות חדשות שדלפו מציגות ריענון עיצובי משמעותי, שיעניק להן מראה שמזכיר את אוזניות האיירפודס של אפל.
התמונות, שדלפו באמצעות אתר המסחר האלקטרוני Coupang בדרום קוריאה, מציגות את ה-Galaxy Buds 3 שנראות שונות לחלוטין מהדגמים הקודמים. גם גרסת ה-Pro תקבל השנה ריענון עיצובי, עם אלמנט עיצובי בולט של גבעולים, שמזכיר את ה-AirPods של אפל. עם זאת, ה-Galaxy Buds 3 מציגות קווים וזוויות חדים יותר, מה שמקנה להן מראה מהודר יותר בהשוואה ל-AirPods.

Galaxy Buds 3 | צילום מסך, X
סמסונג בחרה במראה עתידני לאוזניות האלחוטיות החדשות שלה, כך שגם עם הגבעולים המוכרים, ה-Galaxy Buds 3 נראות שונות. מבחינת שדרוגים בצד המפרט, הדיווחים הקודמים מצביעים על כך שה-Galaxy Buds 3 יכללו ביטול רעשים אקטיבי (ANC), דירוג IP57 לעמידות באבק ומים, וחיי סוללה ל-24 שעות.
ההדלפה החדשה הזו מגיעה לאחר ציפייה ארוכה מצד המשתמשים ומעריצי סמסונג, שציפו להשקת דגמי אוזניות חדשים של הענקית הטכנולוגית במשך תקופה של כשנתיים. כעת, לאחר שנתיים בלי שדרוגים, החברה צפויה סוף סוף לחשוף את האוזניות החדשות באירוע ה-Unpacked המתוכנן ל-10 ביולי. באירוע צפויה החברה לחשוף גם מספר מוצרים נוספים כמו סדרת המתקפלים הבאה שלה, שעונים חכמים חדשים וגם טבעת חכמה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה