דיגיטל וטק

ועידת האיקומרס: בכירי הסחר האלקטרוני בישראל נרתמים

בכירי תעשיית הסחר האלקטרוני יידונו בוועידת ה- Go E-Commerce על האתגרים וההזדמנויות של הענף בעת מלחמה. "ישראל ממצבת את עצמה כמובילת שוק עם פיתוח של טכנולוגיות חדשות והבנה מעמיקה יותר של הלקוח"
מערכת ice | 
הנהלה-אילוסטרציה (צילום freepik)
ענף המסחר האלקטרוני בישראל מתמודד בשנה האחרונה עם אתגרים לצד הזדמנויות חדשות. מגמות עולמיות כגון מהפכת ה- AI לצד מציאות מקומית מורכבת מחייבות את החברות בענף בענף להערכות מתאימה. על כל אלה ידונו בוועידת ה- Go E-Commerce ביוזמת SE SUMMIT EXPERTS המתקיימת השנה זו הפעם ה- 11 ומכנסת בכל שנה כ- 1,000 מבכירי התעשיה בישראל.  
בין הדוברים שייקחו חלק בוועידה: 
יפית גריאני, משנה למנכ"ל, מנהלת חטיבת לקוחות עסקיים ישראכרט; מיכל חיון מייסדת ומנכ"ל 2DO!; נאור מן, מנכ"ל ומייסד אקטיב טרייל; אורן אינדיצקי, סגן נשיא ב- WIX ומנהל החנויות המקוונות; ניל אדמוני, מנכ"ל ומייסד אדמוניס ועוד. את הועידה תנחה אשת התקשורת עמליה דואק. הועידה היא בניהולה של אביטל שטרית. 
בין הנושאים שידונו בוועידה: טכנולוגיות חדשות, בניית מסעות לקוח, המרות עסקאות באונליין, שימוש במיקרו משפיענים, סיטונאות באונליין ועוד. בתום הוועידה יתקיים טקס חלוקת פרסי הצטיינות לגופים שהציגו הישגים יוצאי דופן בשנה האחרונה בענף. הבחירה מתבצעת על ידי נרשמי הועידה.
אילן ירון, מנכ"ל  SE SUMMIT EXPERTS מייסדת ועידת Go-Ecommerce 24: "ענף המסחר האלקטרוני עיצב מחדש את עולם הריטייל בישראל ובעולם. גם כאן, בדומה לענפים נוספים, ישראל ממצבת את עצמה כמובילת שוק עם פיתוח של טכנולוגיות חדשות והבנה מעמיקה יותר של הלקוח. בשנה האחרונה, עם האתגרים האדירים של עסקים רבים, מודגשת עוד יותר חשיבותו של הענף. הקושי להפעיל עסקיים פיזיים, גם מסיבות ביטחוניות וגם מסיבות כלכליות, מוצא מענה באפשרויות שמספק ענף האיקומרס". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה