דיגיטל וטק

המכה החדשה של הוט: זו העמלה החדשה שישלמו הלקוחות

HOT מייקרת שוב את התעריפים: הפעם עמלת הוראת קבע לחלק מהלקוחות, החל מה-1 ביולי, חברת הכבלים תגבה עמלה חודשית של 10.90 שקלים מלקוחות אלו
מערכת ice |  4
הוט (צילום Magma Images)
חברת HOT ממשיכה במגמת ההתייקרויות ללקוחותיה, והפעם היא פוגעת בלקוחות שמשלמים באמצעות הוראת קבע בנקאית ולא בכרטיס אשראי. ע"פ הפרסום בוויינט החל מה-1 ביולי, חברת הכבלים תגבה עמלה חודשית של 10.90 שקלים מלקוחות אלו.
עד כה, HOT הייתה יוצאת דופן בשוק התקשורת ולא גבתה עמלה על הוראת קבע, בעוד חברות אחרות כן גובות עלות קבועה ולעיתים אף עלות הקמה. החברה מציעה ללקוחות לעבור לתשלום באשראי כדי להימנע מההתייקרות, אך לא כל הלקוחות יכולים לבצע זאת.

ההתייקרות הנוכחית היא השלישית של HOT בתוך מספר שבועות בלבד, לאחר העלאת מחירי ערוצי תוכן וצפי להתייקרות בשירותי VOD ל-NEXT TV. החברה נמנעה מלהגיב לשאלות על התייקרויות נוספות הצפויות בחודשיים הקרובים.
המהלך של HOT מגיע לאחר שבפברואר האחרון, שר התקשורת שלמה קרעי פנה לחברות התקשורת בבקשה לצמצם את עמלות הוראת הקבע על שירותיהן. לטענת המשרד, עמלות אלו גרמו לצרכנים הוצאה של כ-70 מיליון שקלים בשנה, ובחלק מהמקרים העלות לצרכן הייתה גבוהה פי אלפיים מהעלות התפעולית לחברות.  
עם זאת, נראה שבשלב זה לא חלה התקדמות של ממש בנושא, ודווקא HOT מחריפה את המצב עבור לקוחותיה. בענף התקשורת כולו, העמלות על הוראות קבע עלולות להגיע למאות שקלים לצרכן בשנה הראשונה.
מחברת הוט נמסר בתגובה לכתבה: "מדובר במהלך עדכון תעריף ללקוחות שמשלמים בהוראת קבע, כמקובל בכלל חברות התקשורת. החברה מיידעת את כלל הלקוחות הרלוונטיים כנדרש".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עמלת הוראת קבע של הוט
    לאלו 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לידיעת חברת הוט . בחברת החשמל לא גובים עמלה על הוראת קבע. חברת החשמל נותנת הנחה למי שמשלם בהוראת קבע.
    סגור
  • 3.
    הוט
    כפיר 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זבל של חברה - שומר נפשו ירחק ומי שעדיין שם שינוס על נפשו ויתנתק.
    סגור
  • 2.
    הוט
    מיכה 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם בחינם אני לא מוכן להיות מנוי של החברה הסו שירות גרוע
    סגור
  • 1.
    מסכנים!!!!
    אנצי!!!! 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מרוויחים מספיק,אולי נעשה להם מגבית.שלא יספרו תירוצים שיש עמלות שונות שכרוכות במכירת ערוצים כאלה ואחרים.כי גם בהוט ויס יודעים,שאם מחיר המנוי היה יותר זול,אז הרבה יותר אנשים היו מנויים שלהם וזה לא תחרות,זה דו אופול. מונופול דו ראשי שמונע תחרות!!!!
    סגור