טלוויזיה

הוט בבשורה קשה: המחירים מתייקרים ב-1.6, זה הערוץ שיזנק ב-23%

ערוצי הילדים מתייקרים. ערוץ הופ ילדות ישראלית מתייקר בשיעור של כ-17% מ-17.9 שקל ל-20.9 שקל בחודש, ערוץ הכוכבים שמיועד לילדים עולה במחיר ב-23% מ-12.9 שקל ל-15.9 שקל בחודש, הספריות של ניקלודיאון וג'וניור ב-vod מתייקרות ב-15% מ-19.9 שקל ל-22.9 שקל בחודש, ספריות התוכן ב-VOD יתייקרו ב-3 שקלים
מערכת ice |  2
הוט (צילום Magma Images)
אם אתם מנויים של חברת HOT, מחכה לכם בשורה לא נעימה. חברת הכבלים הודיעה הבוקר [ראשון] ללקוחותיה בישראל כי היא מייקרת החל ב-1 ביוני את מחירי חבילות ערוצי ילדים בשיעור של שקל עד 8.5 שקלים לכל ערוץ או חבילת ערוצים, וכמו כן גם את ספריות התוכן ב-VOD ב-3 שקלים לכל ספרייה, על פי YNET.
בנוסף, גם ערוץ הופ ילדות ישראלית מתייקר בשיעור של כ-17% מ-17.9 שקל ל-20.9 שקל בחודש, ערוץ הכוכבים שמיועד לילדים עולה במחיר ב-23% מ-12.9 שקל ל-15.9 שקל בחודש, הספריות של ניקלודיאון וג'וניור ב-vod מתייקרות ב-15% מ-19.9 שקל ל-22.9 שקל בחודש וכך גם ספריית הדרמות הטורקיות שנחשבת פופולרית.

על פי הפרסום, הלקוחות של חברת הכבלים קיבלו ממנה את ההודעה ונאלצו לנחש איזה תוכן מתייקר ובכמה, כאשר בהודעה שנשלחה לא צוינו הערוצים שיעלו במחיר, גם לא הפרטים שחשובים כדי לבדוק האם הם רוצים להשאר עם החבילה או לוותר עליה.
בהודעה שנשלחה ללקוחות נכתב: "לקוח יקר, החל מתאריך 1 ביוני יתעדכנו דמי המנוי החודשיים של הערוצים וחבילות הערוצים המוספים שהנך מנוי אליהם. הערוצים המוספים יתעדכנו בתוספת שבין שקל ל-7 שקלים, לכל ערוץ וחבילות הערוצים יתעדכנו בתוספת שבין 3 שקלים ל-8.5 שקלים, לכל חבילה. לצפייה ברשימה המלאה ובתעריפים החדשים היכנס לאזור האישי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תנטשו. פעם אחת ולתמיד תראו שהכח בידיים שלנו.
    דוד כ. 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם תהיה נטישה המונים, הם לא רק יחזרו בהם. הם יורידו מחירים בצורה משמעותית רק כדי להחזיר אתכם.
    סגור
  • 1.
    השרות גם יעלה?
    ניסים ונפלאות 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שרות גרוע ביותר, לו היה שרות טוב וזמין אז מצדיק ומשלמים בכיף, אך כנראה שמעלים את התעריפים ובהתאם מורידים את השרות (אם ניתן בכלל עוד לרדת כשזה מתחת לקו האדום...) ביטלתי חב' ולהפתעתי הבנתי שממשיכים להוריד, היו חודשיים שהערוץ היה חינם ונאמר לי שלא חוייבתי, ולפתע גיליתי שחוייבתי... אז כל אחד יעשה את החשבון שלו בעידן בו ניתן לצפות בדברים אחרים זהים בחלקם ולא פחות טובים במחיר מצחיק ביחס להוט...
    סגור