דיגיטל וטק

הונאת האייפון הגדולה בעולם נחשפת: כך אפל נעקצה ב-12 מיליון דולר

הרשויות בארצות הברית מטילות פצצה וחושפות רשת הונאה שעקצה את אפל ב-12 מיליון דולר, זאת באמצעות החלפת מכשירי אייפון מזויפים באייפונים אמיתיים. כך פעלה השיטה המתוחכמת
מערכת ice | 
אפל (צילום shutterstock)
הרשויות בארצות הברית הטילו פצצה של ממש אחרי שחשפו רשת הונאה מתוחכמת במיוחד שהצליחה לרמות את ענקית הטכנולוגיה אפל ולעקוץ ממנה 12 מיליון דולר באמצעות החלפת מכשירי אייפון מזויפים באייפונים אמיתיים.
למעשה, מדובר בקבוצה של חמישה נוכלים, שכולם הודו בעבירות המיוחסות להם, ביניהן עשרות סעיפי אישום כגון: הונאה, זיוף וגניבת זהות. מכתב האישום שהוגש לבית המשפט נגד אותה קבוצת נוכלים, עולה כי הם פעלו בצורה הזאת במשך עשור (!) שלם, משנת 2014 ועד שנת 2024.
אותם נוכלים רכשו למעשה מכשירי אייפון מזויפים מסין, ומצאה מספר שיטות מתוחכמות במיוחד במסגרתם הם הצליחו להחליף את אותם מכשירים מזויפים במכשירים אמיתיים שהוציאו מחנויות רשמיות של אפל בקליפורניה, ארצות הברית.
למעשה, אותה קבוצת נוכלים זייפה מספרי זיהוי של מכשירי אייפון, השתמשה בזכות כך בכתובות ובשמות בדויים והצליחה לעקוץ את המכשירים החדשים. עוד נטען בדיווחים בארצות הברית כי אותה קבוצת נוכלים שיתפה פעולה עם גורמים בסין, שסיפקו להם את מכשירי האייפון המזויפים, והביאו לאפל נזק של מיליוני דולרים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה