דיגיטל וטק

עדכנתם תוכנה באייפון? זה הבאג המרגיז שצץ במכשירים של אפל

משתמשי אייפון רבים ברחבי העולם מדווחים על באג  במכשירים של חברת אפל, שהגיע אחרי שעשו עדכון תוכנה חדש לגרסה iOS 17.5, במסגרתו תמונות ישנות שנמחקו מהמכשיר לפני שנים רבות צצו פתאום
מערכת ice |  1
אייפון (צילום unsplash)
משתמשי אייפון רבים ברחבי העולם מדווחים היום (חמישי) על באג מרגיז מאוד במכשירים של חברת אפל, במסגרתו הם מספרים כי אחרי שעשו עדכון תוכנה חדש לגרסה iOS 17.5, הם קיבלו בחזרה למכשיר האייפון שלהם תמונות ישנות שהם מחקו לפני הרבה מאוד זמן לספריית התמונות שלהם.
משתמשים ברשתות החברתיות זעמו על אפל וטענו כי צצו להם תמונות מביכות מימים עברו שאין ברצונם לראותן, כמו גם העובדה כי התמונות הרבות שצצו לפתע במכשירי האייפון שלהם תופסות להם מקום מיותר. הסיבה לאותה תקלה עדיין אינה ידועה, אך על פי הערכות מדובר בתקלה בסנכרון בין המכשיר ל-iCloud Photos, אך עדיין לא ברור מה גרם בדיוק לתקלה ואפל עדיין לא התייחסה לנושא.
כזכור, בסמוך ליום המודעות העולמי לנגישות, ענקית הטכנולוגיה אפל, חשפה שורה של פיצ'רים חדשים שעתידים להשתלב במערכת ההפעלה של מכשירי האייפון והאייפד. מבין כל העדכונים החדשים, מי שתפס את תשומת לב של המשתמשים ברחבי העולם הינה טכנולוגיית מעקב עיניים חדשה אשר תאפשר לאנשים עם מוגבלויות פיזיות לנווט בקלות רבה יותר במכשירים שלהם ללא צורך בשימוש במסך המגע.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פתאום אני רואה בחורה יפה עם בעלי
    חחחחח 05/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה זה ?
    סגור