דיגיטל וטק

זעזוע בשוק הטכנולוגיה: חברות הענק הגדולות נגד אפל

ענקית הטכנולוגיה מקופרטינו מסתבכת שוב בעקבות החלטת בית המשפט בתביעה של אפיק נגדה. אל אפיק מצטרפות חברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם
מערכת ice | 
חברות הענק הגדולות נגד אפל (צילום shutterstock)
אפל ניצבת בפני קרב משפטי קשה כאשר חמש חברות טכנולוגיה מהגדולות בעולם הגישו תצהיר ידידות לבית המשפט בעקבות מדיניות התשלום של אפל בחנות האפליקציות שלה. החברות שהגישו את התביעה הן: מיקרוסופט, מטא, X, ספוטיפיי ו-Match Group.
כזכור, אפל כבר הגיעה לבית המשפט בעבר בעקבות אותה סיבה כאשר אפיק (המפתחת של פורטנייט) תבעה אותה בטענה שמדיניות התשלום של החברה בחנות האפליקציות פוגעת בתחרות. בית המשפט קיבל את דרישת אפיק להרחיב את אפשרויות התשלום של המשתמשים במשחקי המובייל.
הקרב המשפטי של אפל לא נגמר ובתחילת מרץ עתרה אפיק שוב לבית המשפט הפדרלי בצפון קליפורניה. הפעם טענה החברה כי אפל מפרה את פסיקת בית המשפט המקורית. בעקבות כך, הצטרפו חמש החברות המדוברות לצד אפיק בטענה שתגובת אפל משאירה את המדיניות הקיימת ללא שינוי כלל.
כל אחת מהחברות טענה בפני בית המשפט טענה שונה המתייחסת לאפליקציה אותה היא מנהלת. ספוטיפיי טוענת כי ההתנהגות של אפל בעצם ממחישה שאין לחברת הענק רצון לציית להוראת בית המשפט. X (בעבר טוויטר) טענה שעמלת ה-27% על רכישות פוגעת בתמריץ לקשר לאפשרויות תשלום חיצוניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה