דיגיטל וטק
"צב השעה": המרכז האקדמי רופין במהלך פורץ דרך
הצב של המרכז האקדמי רופין, שמככב כעת במסרים השיווקיים והפרסומיים של רופין הוא פרי בינה המלאכותית. הדמות הופקה בתלת ממד על ידי בינה מלאכותית במערכות AI שונות והושתלה בקטעי הפרסום בוידאו.
הצב הנרגן של המרכז האקדמי רופין, שמככב כעת במסרים השיווקיים והפרסומיים של רופין ברדיו ובדיגיטל הוא פרי בינה המלאכותית. זו הפעם הראשונה שגוף אקדמי ממתג את פעילותו באמצעות דמות מצוירת. הדמות הופקה בתלת ממד על ידי בינה מלאכותית במערכות AI שונות והושתלה בקטעי הפרסום בוידאו.
את המהלך החדשני, שאושר ע"י נשיא המרכז, פרופ אביעד קליינברג, הוציאו לפועל מנהל אגף השיווק של המרכז קובי יפרח ומשרד הפרסום Twentythree 23. השימוש ב brand characterאינו חדש בעולם המיתוג (ביטוח ישיר, בזק, פז ואחרים). החידוש הוא, שברופין מלמדים את הסטודנטים, בעיקר בפקולטה להנדסה, איך להשתמש בבינה מלאכותית באופנים יישומיים.
אם בעבר הפקתה של דמות מאוירת הייתה כרוכה בבעלי מקצוע רבים מאיירים, אנימטורים, מעצבים גרפים, עורכים ותסריטאים-- כיום הליך הפקת הדמות נעשה באמצעות תוכנות ה AI לרבות ChatGPT לאפיון הדמות/ האפיון תורגל לפרומפט אשר הוזן ל- Midjourney.
התוכנות הציגו לצוות מספר דמויות אפשריות. צוות המשרד ערך ודייק אותן תוך שימוש בתוכנות AI שונות. את קולו הייחודי של הצב תרם בני ברונסקי, מבעלי משרד הפרסום שהיה מנהל הקריאייטיב של המהלך.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה