דיגיטל וטק

"צב השעה": המרכז האקדמי רופין במהלך פורץ דרך

הצב של המרכז האקדמי רופין, שמככב כעת במסרים השיווקיים והפרסומיים של רופין הוא פרי בינה המלאכותית. הדמות הופקה בתלת ממד על ידי בינה מלאכותית במערכות AI שונות והושתלה בקטעי הפרסום בוידאו. 
מערכת ice | 
בינה מלאכותית במלחמה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
הצב הנרגן של המרכז האקדמי רופין, שמככב כעת במסרים השיווקיים והפרסומיים של רופין ברדיו ובדיגיטל הוא פרי בינה המלאכותית. זו הפעם הראשונה שגוף אקדמי ממתג את פעילותו באמצעות דמות מצוירת. הדמות הופקה בתלת ממד על ידי בינה מלאכותית במערכות AI שונות והושתלה בקטעי הפרסום בוידאו. 
את המהלך החדשני, שאושר ע"י נשיא המרכז, פרופ אביעד קליינברג, הוציאו לפועל מנהל אגף השיווק של המרכז קובי יפרח ומשרד הפרסום Twentythree 23. השימוש ב  brand characterאינו חדש בעולם המיתוג (ביטוח ישיר, בזק, פז ואחרים). החידוש הוא, שברופין מלמדים את הסטודנטים, בעיקר בפקולטה להנדסה, איך להשתמש בבינה מלאכותית באופנים יישומיים.

אם בעבר הפקתה של דמות מאוירת הייתה כרוכה בבעלי מקצוע רבים מאיירים, אנימטורים, מעצבים גרפים, עורכים ותסריטאים-- כיום הליך הפקת הדמות נעשה באמצעות תוכנות ה AI  לרבות ChatGPT  לאפיון הדמות/ האפיון תורגל לפרומפט אשר הוזן ל- Midjourney.
התוכנות הציגו לצוות מספר דמויות אפשריות. צוות המשרד ערך ודייק אותן תוך שימוש בתוכנות AI שונות. את קולו הייחודי של הצב תרם בני ברונסקי, מבעלי משרד הפרסום שהיה מנהל הקריאייטיב של המהלך.

קובי יפרח מנהל אגף השיווק והפרסום של המרכז האקדמי רופין: "הקידמה הטכנולוגית מאפשרת לנו כיום להנות מאינספור אפשרויות לחשיפת מסרים. עיבוד המסרים לתוצרים גרפים באמצעות מערכות ה AI השונות הוא למעשה אינסופי ומשתפר מיום ליום. הצב הנרגן והחביב הזה, נוצר לשם קונספט אחר שהיה אמור להעלות בתחילת השנה האקדמית ומרגע אירועי ה 7 באוקטובר, הסבנו אותו בהחלטה מהירה, לצב השעה המצויד במסרים של שיקום ובנייה של מדינת ישראל בכל התחומים. וזו האתגר העומד בפני הסטודנטים הנכנסים היום ללימודי התארים הראשונים והשניים אצלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה