דיגיטל וטק

הייטק במשבר? זאת הקבוצה שהכריזה על יותר מ-1,000 משרות פנויות

קבוצת SQLink מגייסת עובדים חדשים למעל 1,000 משרות טכנולוגיות פתוחות ומשיקה קמפיין "חבר מביא חבר". כל מי שיסייע לגייס עובד, אם הוא עובד בחברה וגם אם לא, יזכה בתגמול של אלפי שקלים. בין המשרות הטכנולוגיות הפתוחות: אבטחת מידע וסייבר, משרות פיתוח תוכנה ומשרות ניהול טכנולוגיות
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik)
קבוצת SQLink מגייסת עובדים חדשים למעל 1,000 משרות טכנולוגיות פתוחות ומשיקה קמפיין "חבר מביא חבר". הקבוצה שמעניקה קשת רחבה של פתרונות ושירותים מתקדמים בעולמות טכנולוגיית המידע, ה- Data Analytics והדיגיטל, משיקה קמפיין פנים וחוץ ארגוני רחב של חבר מביא חבר כדי לגייס מועמדים עם ניסיון ורקע טכנולוגי בלבד למאות משרות במגוון תפקידים טכנולוגיים ש- SQLink מציעה.
במסגרת הקמפיין של SQLink המיוחד, שהמסרים שלו מתחברים לרוח התקופה הנוכחית של המלחמה כמו: "דרוש ביטחון תעסוקתי", "חבר מגייס חבר", "כולנו צריכים יציבות בקריירה", כל מי שיסייע לגייס עובד, אם הוא עובד בחברה וגם אם לא, יזכה בתגמול של אלפי שקלים. 
בין המשרות הטכנולוגיות הפתוחות בקבוצת SQLink: החל ממשרות QA ו-IT ודרך מגוון תפקידי אבטחת מידע וסייבר, משרות פיתוח תוכנה, ועד למשרות ניהוליות טכנולוגיות.  קבוצת SQLink הוקמה לפני 30 שנים והינה בעלת תשתית נרחבת ופתרונות מתקדמים בעולמות הטכנולוגיה במגוון תחומי התמחות: פיתוח תוכנה, AI, אבטחת מידע, QA ובדיקות אוטומציה, BI/BIG DATA, תשתיות, דיגיטל ועוד. הקבוצה מונה כ-2,700 מומחים ויועצים מכל תחומי ה-IT והפיתוח.

(צילום: יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה