דיגיטל וטק

אנבידיה במהלך ענק: שיתוף הפעולה עם קרן ה-AI המובילה נחשף

קרן ה-AI של OurCrowd משתפת פעולה עם חברת "אנבידיה" במסגרת התוכנית NVIDIA Inception. מייסד OurCrowd: "שיתוף הפעולה יסייע לספק לחברות המתאימות בקרן גישה לתוכנית תפורה שתטפח סטארט אפים ותכין אותם להצלחה"

מערכת ice | 
ג'ון מדבד, ג'נסן הואנג (צילום shutterstock, OurCrowd)
OurCrowd, המשקיעה הפעילה ביותר בישראל בתחום הבינה המלאכותית, השקיעה 386 מיליון דולר ב-81 חברות AI ברחבי העולם. הישג משמעותי נוסף שקטפה הקרן מתקשרת לעובדה כי זו הצליחה להשיג עד כה 8 אקזיטים בתחום והיא מדורגת בין 15 קרנות ההון סיכון הפעילות ביותר בעולם בעסקאות AI מאז שנת 2012, על פי ניתוח נתונים של PitchBook.
לצד זאת, קרן ה-AI של פלטפורמת ההשקעות OurCrowd, המשקיעה הפעילה ביותר בישראל בהון סיכון, הכריזה שהיא תשתף פעולה עם אנבידיה. אותו מהלך נוצר בכדי שזו תציע לסטארט אפים נבחרים בתחום הבינה המלאכותית, מסלול מהיר לתוכנית NVIDIA Inception. 
במסגרת פעילותה הנרחבת, הקרן תבצע 20-25 השקעות הון סיכון הפזורות על פני שלבים ואזורים גיאוגרפיים שונים, שייבחרו על ידי צוות של מקצועני השקעות ייעודיים, לצד מקצוענים מקרנות הון סיכון עולמיות המשתפות פעולה עם OurCrowd.
לצד זאת, הקרן תבדוק גם השקעות המשך בחברות המבטיחות ביותר. מספר חברות חדשות שקיבלו עד כה אישור של קרן ה-AI של OurCrowd : D-ID,  הבנק הדיגיטליOne Zero ו-Polaris Quantum Biotech  – חברה המשתמשת בטכנולוגיית מחשוב קוונטי לזיהוי מולקולות שיתאימו לפיתוח תרופות. 
ג'ון מדבד, מנכ"ל ומייסד OurCrowd: "שיתוף הפעולה שלנו עם NVIDIA Inception יסייע לספק לחברות המתאימות בקרן גישה לתוכנית תפורה שתטפח סטארט אפים ותכין אותם להצלחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה