השוק

OurCrowd מרחיבה את פעילות ההשקעות באבו דאבי

החברה פותחת משרד חדש להשקעות הון סיכון וכן הקמת מרכז לטכנולוגיות AI בשיתוף פעולה עם משרד ההשקעות של אבו דאבי
מערכת ice | 
בכירי OurCrowd Arabia (צילום OurCrowd)
פלטפורמת ההשקעות OurCrowd, המשקיעה הפעילה ביותר בישראל בהון סיכון, תרחיב באופן משמעותי את פעילותה באבו דאבי עם פתיחת משרד חדש להשקעות הון סיכון וכן הקמת מרכז לטכנולוגיות AI בשיתוף פעולה עם משרד ההשקעות של אבו דאבי (ADIO – Abu Dhabi Investment Office). בעקבות שתי היוזמות, שהוכרזו בשבוע הפיננסים של אבו דאבי, תרחיב OurCrowd את צוות העובדים שלה במשרדיה במרכז העסקים הפיננסי של אבו דאבי (ADGM – Abu Dhabi Global Market) ותגייס במהלך ארבע השנים הקרובות 60 עובדים. זאת, במסגרת השקעה של 60 מיליון דולר שתבצע OurCrowd באיחוד האמירויות.
OurCrowd ומשרד ההשקעות של אבו דאבי משתפים פעולה בהשקתה של חברת Integrated Data Intelligence (IDI) שתפעל למסחר את פתרונותיה עבור עסקים. IDI, שמשרדיה ממוקמים ב-Hub71 במרכז העסקים הפיננסי של אבו דאבי, תפתח פתרונות AI שיאפשרו לעסקים לאמץ בקלות טכנולוגיה מתקדמת זו ולמנף את יתרונותיה.
השקת IDI מחזקת את המחויבות של אבו דאבי לתמוך בהתרחבות של עסקים חדשניים, שיתרמו לכלכלת הידע של האמירויות. משרד OurCrowd Arabia, שנפתח בשנת 2021 בבירת איחוד האמירויות, פותח גם מרכז השקעות הון סיכון כדי לנהל עסקאות בפלטפורמה הקיימת שלו ולתמוך בשווקים מתעוררים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה