תרבות ופנאי

אד שירן התרסק במדרגות במהלך הופעתו ביפן: צפו

במהלך הופעתו ביפן ורגע לפני העלייה לבמה התרסק במדרגות ומעד, אך למרות זאת חייך אל המצלמה, הקפיץ את הגיטרה והמשיך לעלות לעבר הבמה להמשיך את ההופעה, דבר שזיכה אותו בשלל תגובות תומכות ומעודדות מהחברים בביצה ההוליוודית
מערכת ice | 
אד שירן (צילום magic radio)
הזמר אד שירן ידוע בהופעות המרתקות והססגוניות שלו, אולם מה שקרה לו במהלך הופעה ביפן הוא לא יכול היה לדמיין: רגע לפני העלייה לבמה, התרסק שירן במדרגות אל הבמה, כאשר רגלו נתקעה במדרגה האחרונה, מה שגרם לו ליפול. אולם זה לא מה שמנע מהזמר הבריטי להמשיך בהופעה, הוא התרומם, חייך אל המצלמה הקפיץ את הגיטרה והמשיך לעבר הבמה.
התאוששותו של הזמר זיכתה אותו בשלל תגובות מעודדות ומרימות מהחברים בביצה ההוליוודית, כאשר גם מספר מעריצים הגיבו לסרטון שפורסם בחשבון האינסטגרם שלו: "הכי מהיר לקום אי פעם", "בהצלחה" ו"אף אחד לא באמת שם לב" היו חלק מהתגובות המעודדות.
ההופעה של שירן ביפן הייתה חלק מסיבוב ההופעות אותו הוא החל עוד ב-2023, כאשר הופיע כבר באוסטרליה, ניו זילנד וצפון אמריקה, לפני שהגיע לאוסקה ביפן שם הופיע לפני יומיים. בהמשך יגיע שירן גם למזרח התיכון ויופיע בבחריין ואיחוד האמירויות. רק נותר לחכות ולקוות שיום אחד הוא גם יכניס את ישראל לרשימת סיבובי ההופעות הבא שלו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה