ויראלי

בר רפאלי תחת מתקפה ברשת: "שטחית משטיח", "ריקה ממשמעות"

לאחר שאמרה בפודקאסט של מה קשור 'אני מהממת', העוקבים יצאו נגדה: "יש את זה ביותר שטחי ומנותק? יותר שטחית משטיח", אחר הוסיף: "לגמרי גם לא עניין אותך לשרת בצה"ל". עוד עוקבת הוסיפה: "דוגמא מצוינת לדור שחושב קודם כל על עצמו" או "ריקה ממשמעות, שטחית ואגואיסטית"
מערכת ice |  4
בר רפאלי (צילום רפי דלויה)
אחרי שבר רפאלי התארחה בפודקאסט של שלישיית מה קשור, שם שלום מיכאלשוויילי סיפר על הרומן שכמעט והתפתח עם ריהאנה, הכוכבת והדוגמנית הישראלית לא התביישה גם להרים קצת לעצמה, אבל העוקבים לא כל כך אהבו את זה ויצאו נגדה בחריפות. 
רפאלי סיפרה: "אני חיה באופן כזה שאני יודעת שאני פה, אני עוד מעט מתה, בזמן הזה אני נהנית נטו, לא לוקחת דברים ללב, לא לוקחת דברים קשה, לא חושבת על דברים יותר מדי, אין לי תכנונים. אני גם לא מחפשת את הלמה - 'למה אני פה', 'מה המטרה', 'איך הגעתי', לא מעניין אותי".

היא המשיכה ואמרה בהומור: "אני באה ואני הולכת, ויותר מזה זה לא מעניין אותי ואני לא עושה סרטים ודברים, אני מהממת". השלישייה כמובן נהנתה מההתבדחות של הדוגמנית, אבל העוקבים הרבה פחות.
היו מי שכתבו: "יש את זה ביותר שטחי ומנותק? יותר שטחית משטיח", אחר הוסיף: "לגמרי גם לא עניין אותך לשרת בצה"ל". עוד עוקבת הוסיפה: "דוגמא מצוינת לדור שחושב קודם כל על עצמו" או "ריקה ממשמעות, שטחית ואגואיסטית". היו מי שהתנגחו באמא ציפי רפאלי:  "גם העלמת מס ונתת לאמא שלך לשבת בכלבוש זה מהמם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יצורה נחותה ומיותרת
    אריאל 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שתמשיך לחפש זקן שיתחתן עם הבת שלה כדי שלא תתגייס, כמו שהאמא העבריינית שלה עשתה איתה
    סגור
  • 3.
    אנשים
    שלמה 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תנו לה לחיות את חייה. מי שאל אותכים אם אתם מרוצים ממנה או לא. בלבול מוח של קהל ריק שמחפש בעיות. אין בעיות תחזרו למכור בוטנים.יאללה תחפף
    סגור
  • 2.
    ני זאת, עבריינית המיסים?! א שטיק נבעיילע (ל"ת)
    אזרח שומר חוק 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    חיה את הכאן ועכשיו. אנשים מבלים הרבה
    מיכל 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    2 4
    במדיטציות כדי להגיע להלך הרוח הזה. מבלים הרבה על ספת הפסיכולג כדי להיות בזמן הזה. וזה באמת מהמם..אדם שטוב לו לא מחפש משמעות. שאפו
    סגור