ויראלי

בר רפאלי בכושר? זה מה שעשתה הדוגמנית

בר רפאלי תיעדה את עצמה מרימה משקולת של 100 ק"ג בחדר כושר, זאת לאחר שעברה כבר שלוש לידות, לאחרונה שיתפה בכאב את סיפורו של לוחם המילואים ליאור משייב שסיפר על מצבו הכלכלי הקשה בעקבות הגיוס למילואים
מערכת ice | 
בר רפאלי (צילום רפי דלויה)
בר רפאלי מוכיחה שהיא בכושר גם בגיל 38, הדוגמנית העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון בו היא מרימה משקולת של 100 ק"ג בחדר הכושר ומוכיחה שגם לאחר שלוש לידות היא יכולה להמשיך בשגרת האימונים.

צילום: מהאינסטגרם
כזכור לאחרונה שיתפה הדוגמנית את סיפורו של לוחם המילואים ליאור משייב שסיפר על מצבו הכלכלי הקשה בעקבות הגיוס למילואים והעלתה סטורי בו כתבה: "רואה את הסרטון של ליאור בריפיט ולא מצלחה להמשיך כרגיל". בשלושת החודשים האחרונים מקדישה רפאלי את מרבית זמנה על מנת להעלות את המודעות בעולם לזוועות שקרו בישראל מאז תחילת מתקפת הפתע של מחבלי חמאס.
רפאלי אף יצאה להגנת המדינה מול כמה ידוענים ברחבי העולם כמו ג'יג'י חדיד. לפני קצת יותר מחודש הגיעה הדוגמנית הישראלית הבינלאומית לטיפול מניקור בסמוך לביתה, אבל בעודה מדברת במכשיר הסלולרי שלה, היא התיישבה על כיסא המטופלת בצורה לא נכון, ופשוט התרסקה היישר לכיור כפות הרגליים כשהמכשיר שלה עף מידה אל הרצפה.
מיד כמובן העובדת הגיעה במהרה לעזור לה לקום מתוך הכיור, רפאלי ראתה בזו אתנחתא קומית על חשבונה והיא לא התביישה לשתף אותה כשהיא כותבת לעוקביה באינסטגרם: ״ואיך היום שלכם התחיל?״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה