תרבות ופנאי

ליאור נרקיס גרם לזוכת האח הגדול לפרוץ בבכי - זו הסיבה

יובל מעתוק ירדה לעוטף עזה במטרה לשמח חיילים שיצאו להתרעננות. לאירוע הגיע הזמר ליאור נרקיס, ששר את "שיר למעלות", ופיינליסטית האח הגדול לא יכלה לעצור את עצמה - ופרצה בבכי
מערכת ice | 
יובל מעתוק (צילום אור גפן)
על רקע עליית האנטישמיות בעולם, מדינת ישראל עושה מאמצים רבים בזירת ההסברה הבינלאומית. בקרוב צפויות לטוס ידועניות רבות למסע הסברה שייערך בניו יורק, בהובלתן של ברכה שילת ושרון אדם, אמו של עומר אדם. אתמול (שני), המשפיעניות הגיעו לבקר לוחמים בעוטף שיצאו להתרעננות וביניהן הייתה גם יובל מעתוק, שפשוט לא הצליחה לעצור את פרץ הדמעות.
על פי דיווח ב-TMI, כאשר הזמר ליאור נרקיס שר את "שיר למעלות", כוכבת האח הגדול התפרקה לגמרי. לצד מעתוק, נכחו באירוע גם מפורסמות רבות כמו עינב בובליל, טהוניה, אור שפיץ, ספיר קשתי ועוד. כמו כן, חשוב לציין כי המופע התחש זמן קצר לפני האסון הנוראי בו נהרגו כ-21 חיילים כתוצאה מפגיעת טילי נ"ט.
 
צילום: אור גפן
כזכור, הזמר ליאור נרקיס נרתם למאמץ המלחמתי כבר בימיה הראשונים של המלחמה, כאשר הוא החליט לקיים מיזם חתונות מיוחד המיועד לחיילים, ובו שיתף פעולה עם זמרים רבים נוספים. אין ספק כי אנשים רבים מתחום הבידור לוקחים חלק פעיל במיוחד במערכה, ומחזקים את החיילים שנלחמים בחזית בגבורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה