תרבות ופנאי

"יורשים" ו"הדוב" זכו בפרס האמי: מי המפורסמים שהתייחסו למלחמה?

טקס פרסי האמי ה-75  הגדיר באופן רשמי כי ה"יורשים" נחשבת לסדרת הדרמה היוקרתית והאיכותית ביותר בטלוויזיה האמריקאית של השנה האחרונה. סדרת הדרמה הקומית "הדוב" זכתה אף היא בפרס הנחשק וסיימה את הטקס עם שישה פסלונים
מערכת ice | 
טקס פרסי האמי (צילום shutterstock)
ביום שני האחרון, התאספה צמרת השחקנים ההוליוודיים ונשאה עיניה לפרס האמי הנחשק, אשר נחשב לפרס החשוב והמבוקש ביותר בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית. טקס פרסי האמי ה-75, שהתקיים שלשום בלילה, היה אמור להתקיים לפני חמישה חודשים אך נדחה כתוצאה משביתות השחקנים והתסריטאים.
סדרת הדרמה המדוברת "יורשים", זכתה בפרס סדרת הדרמה היוקרתית ואם זה לא מספיק, הצליחה לאסוף עוד חמישה פרסים נוספים. סדרת הדרמה הקומית האמריקאית "הדוב", זכתה אף היא במספר רב של פרסי אמי ואת הטקס היוקרתי סיימה עם שישה פסלונים.
סדרת הדרמה הקומית, אשר עלתה לשירות "הולו", כוללת בחובה כוכבים רבים אשר המוכר ביניהם הוא השחקן ג'רמי אלן וייט, אשר זכה בעברו בפרס גילדת שחקני המסך. בטקס האמי כמעט ולא ניתן היה להבחין באזכור למלחמת "חרבות ברזל" אשר מתרחשת בין ישראל לארגון הטרור הרצחני "חמאס".
היחידים שהתייחסו למצב הביטחוני המורכב שישראל שרויה בו בימים אלו, הם המפיק בן ווינסטון ושחקן סדרת הדרמה "הכתר". ווינסטון אשר עלה לבמה בכדי לקבל את הפרס של הזמר של אלטון ג'ון, ענד על דש חליפתו את סיכת הסרט הצהוב ואילו עבדאללה הביע את תמיכתו בעזה על ידי המשפט המזוהה עם השואה "לעולם לא עוד", שאותו כתב על ידו.
כידוע, טקס פריס האמי נחשב לאחד מהטקסים היוקרתיים ביותר של הטלוויזיה האמריקאית. פרסי האמי נחשבים לפרסים הנחשקים ביותר בקרב השחקנים ההוליוודיים, התסריטאים, המפיקים והבמאים הגדולים של יצירות האומנות הטלוויזיוניות. טקס פרסי האמי משודר בפריים טיים ומוענק על ידי האקדמיה האמריקאית לטלוויזיה ולתקשורת טכנולוגית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה