תרבות ופנאי

שלמה ארצי ציין יום הולדת לכפיר ביבס: זו המחווה המרגשת

משפחת ביבס (בדגש על התינוק כפיר ביבס) המוחזקים בעזה, תפסה את תשומת הלב של הציבור הישראלי. הזמר המצליח שלמה ארצי הצליח לרגש את הקהל בהופעתו האחרונה בהיכל התרבות ת"א בה הקדיש שיר מיוחד לכפיר ביבס
מערכת ice | 
שלמה ארצי (ארכיון) (צילום יוסי זליגר/פלאש 90)
כ-136 חטופים ישראלים עדיין מוחזקים בידי החמאס ברצועת עזה. אחת המשפחות שקיבלה תשומת לב משמעותית בתקשורת היא משפחת ביבס, בדגש על כפיר ביבס, אשר יציין ביום חמישי הקרוב (ה-18 לינואר) את יום הולדתו הראשון – בשבי. הזמר המוערך שלמה ארצי התגייס למענו במחווה מרגשת במיוחד, והקדיש למענו שיר.
בהופעה שנערכה אתמול (שבת) בהיכל התרבות, ארצי ריגש את הקהל ואמר: ״הבוקר ב-7:30 בבוקר מישהו סימס לי, שביום חמישי לכפיר ביבס הקטן, בן השנה יש יום הולדת". הזמר הקדיש לכפיר ביבס את השיר: "פתאום כשלא באת", וחיזק אותו באמצעות השורות: "ופתאום חשבתי שזה פתאום כשלא באת אני רציתי כל כך. ופתאום כשלא באת נעשה לי קר".
כזכור, זו אינה הפעם הראשונה שהזמר הנערץ הקדיש מחוות למען החטופים. רק לאחרונה הגיע ארצי, לשמח ולרגש את הפצועים במרכז הרפואי שיבא תל השומר. באדיבות עמותת נותנים תקווה בניהולו של שמואל משה ומפיק האירועים נועם מיכאל הפצועים נהנו מהופעה עוצמתית ומחזקת.
כמו כן, בתחילת המלחמה העלה פוסט מרגש לאינסטגרם וכתב: "אהובים, אני יושב פה וחושב מה כוח המילים לתאר כאב וצער בלתי נסבל של מי שאיבד לפתע באכזריות לא מתוארת. בעל, אישה, ילד, אב ואם, ילדים. העיניים שלי ושל כולם מלאות דמעות כבר כמה ימים. דמעות של הזדהות על הקשה מנשוא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה