תרבות ופנאי

כוכבת האח הגדול בחשיפה דרמטית: "הפחד הציף לי את הגוף"

אלינה לוי, כוכבת האח הגדול, שיתפה לאחרונה באינסטגרם על כוונתה להתחזק ולהמשיך בהליך הגיור אותו הפסיקה. "הצניעות באה מנביעה פנימית, החיבור שלי לרוח ולאמונה הביא את זה לחיי באופן טבעי לגמרי", כתבה
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
אין ספק כי מלחמת חרבות ברזל השפיעה על ישראלים רבים במגוון רובדים. הפחד, המחשבות שאינן פוסקות וכמו כן, תחושת החוסר ידיעה מן העתיד – גרמו לאזרחים רבים, וביניהם גם מפורסמים, לשנות את נקודת מבטם בפן הדתי. יוצאת האח הגדול, אלינה לוי, החליטה לעבור שינוי בעצמה.
פליטת הריאליטי הכריזה לאחרונה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה על כוונתה להמשיך בהליך גיור אותו הפסיקה בעבר – בעקבות המלחמה. כמו כן, היא שיתפה בתחושותיה בתקופה האחרונה, וענתה על שאלות של גולשים מסוקרנים רבים ביחס לעובדה כי היא החליטה להתלבש צנוע.
על שאלה מדוע החליטה להתלבש באופן זה, היא ענתה: "הצניעות באה מנביעה פנימית, החיבור שלי לרוח ולאמונה הביא את זה לחיי באופן טבעי לגמרי". בהמשך היא הוסיפה: "החיבור לצניעות ולענווה זה תהליך עמוק שאני עוברת בטיפול שלי: תהליך של שברון האגו, של שברון התדמית והדמות שתחזקתי. זה כל כך מקל ונעים".
כמו כן, עוקביה ביקשו לדעת איך היא מעבירה את הימים בזמן המלחמה בין ישראל לחמאס. "הפחד הציף לי את הגוף בצורה הכי משתקת שיכלתי לדמיין, והסכמתי לפחד לעבור דרכי. המפגש הזה פנים מול פנים עם החושך גרם לי להתחבר לאור ולאמונה בצורה הכי עמוקה שאי פעם חוויתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה