תרבות ופנאי

אושר כהן נפרד: החתונה בוטלה חודש בלבד לאחר האירוסין

הזמר אושר כהן הפתיע לפני חודש את חברתו סהר נועם, והציע נישואין אחרי כשלוש שנות חברות. אלא שהיום מתברר למרבה הצער: הזוג נפרד, החתונה בוטלה
מערכת ice |  2
אושר כהן (צילום שי כהן ארבל)
רק לפני חודש הפתיע הזמר אושר כהן את בת זוגו, סהר נועם, והציע לה נישואין, רגע לפני יום הולדתו ה-25. הזמר, שהיה עסוק נמרצות בתקופה האחרונה בארגון הצעת הנישואים, קיים אירוע מרגש ונוגע ללב בבית המלון סטאי, אליו הזמין את הזמר יונתן קלימי ללוות אותו ואת סהר בת ה-25.
היום (רביעי) מתברר כי הזוגיות עלתה על שרטון והשניים החליטו לבטל את החתונה ולהיפרד. כהן, אחד הזמרים המצליחים בארץ בתקופה האחרונה, דאג לשמור את הזוגיות יחסית הרחק מאור הזרקורים. לפי הפרסומים, השניים הכירו עוד כשהיו בני נוער, ולאחר כמה שנים חזרו לקשר, ניצתה ביניהם האש אך הם נפרדו מספר פעמים. בשנת 2020 הקשר החברי התחלף בזוגיות מאושרת.

בחודש יולי האחרון, לאחר שחזרו מהפרידה האחרונה, שיתף כהן בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו את רגשותיו כשכתב לחברתו: "אני אוהב אותך יותר מאת עצמי, מכאן ולנצח אהבה שלי", והוסיף: "נ.ב. לא נשבעים סתם".
 
עד רגע לפני שפרצה המלחמה, בחודש ספטמבר האחרון, שירו של כהן "אהבה" היה השיר המואזן ביותר ביוטיוב ישראל עם יותר ממיליון צפיות בשבוע.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מאהבת
    שירי 01/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אושר אתה חתיך ומדהים מוכשר ונשמה טובה לא חסר בנות שירצו להיות לך לאישה
    סגור
  • 1.
    למה יש שנאה בינהם
    ג'ון דויטש 01/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתם בזבוז כסף לא חבל
    סגור