תרבות ופנאי

עדן חסון מקיים סיבוב הופעות בארה"ב: עם מי צפוי להופיע?

 בעקבות סיבוב ההופעות שיתקיים בארה"ב, הזמר עדן חסון צפוי לארח את רס"ר מרדכי שנוולד, שנפצע בעת לחימתו בעזה. חלק מההכנסות של ההופעות, ייתרמו לשיקום המדינה שניזוקה מהמלחמה הנוכחית

מערכת ice | 
עדן חסון (צילום יניר סלע)
במסגרת סיבוב ההופעות הענק בארה"ב, צפוי הזמר עדן חסון להופיע עם רס"ר מרדכי שנוולד, שנפצע בעת לחימתו ברצועת עזה. ההופעות שיתרחשו בארה"ב, נועדו בין היתר, לקרוא לתמיכה בלוחמים המחרפים את נפשם בעת הגנתם על המולדת.
מחווה חשובה שמקיים הזמר עדן חסון הינו בגזרת התרומות. חלק מההכנסות של סיבוב ההופעות הענק בארה"ב, ייתרמו לשיקום המדינה שניזוקה מהמלחמה. כאמור, הזמר עדן חסון החליט לארח בסיבוב ההופעות את רס״ר מרדכי שנוולד שנפצע בעזה, אשר ינגן על כינורו.  
במהלך שנת 2023, גרף חסון הישגים רבים לקריירה הענפה שלו. ההישגים המרשימים של חסון כללו מקום ראשון במצעדים של אפל וספוטפיי ולמעלה מ-350 מיליון צפיות ביו טיוב. מלבד זאת, חסון נחשב לשיאן השכר בפסטיגל בחנוכה אי פעם בישראל.

 
כזכור, בחודש דצמבר האחרון שיחרר הזמר את השיר החדש "אהובה שלי". בחשבון האינסטגרם שלו, ציין חסון: "לשיר יש משמעות גדולה עבורי ומילים ששולחות אותי למציאות שאני אוהב לראות. לכל אחד יש את האהובה שלו". עוד הוסיף חסון: "אם זו בת הזוג, חברה טובה, אמא, סבתא, אחות או המדינה שלנו. את האהובה שלי - תוכלו לראות בקליפ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה