תרבות ופנאי

אנה זק עושה את זה לראשונה ומתוודה: "חיפשתי רגע של שפיות"

הזמרת והדוגמנית משחררת לייב סשן עם חמישה שירים בביצוע חי אינטימי, כולל חידוש של "יש בי אהבה" המיתולוגי של אריק איינשטיין ז"ל, ומודה: "והלב נשבר לי כל יום מחדש לרסיסים, לא ממש יודעת מה אני מרגישה"
מערכת ice | 
אנה זק (צילום איילת ארד)
שנה מורכבת עוברת על אנה זק, שהחלה עם פרידה מבן הזוג רועי סנדלר לאחר למעלה משלוש שנות זוגיות, טיפוס לפסגות חדשות בתחום המוזיקה, התרסקות בעקבות פתיחת המלחמה – ואז שוב זוגיות חדשה ומפתיעה, שנחשפה ממש החודש, עם לא אחר מאשר יונתן מרגי.
היום, משחררת אנה לייב סשן חדש ומרגש עם חמישה שירים בביצוע חי אינטימי, בהם להיטים גדולים שלה בביצועים מפתיעים, ביניהם: ביצוע מרגש וקרוב ל"יש בי אהבה" - של אריק איינשטיין ז"ל במקור, וביצוע מרגש אינטימי ל"מה נשאר לי ממך" שכתב לה אביב גפן.

בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה כתבה אנה זק: "על כולנו עוברת תקופה נוראית שאין לי אפילו איך לתאר במילים, והלב נשבר לי כל יום מחדש לרסיסים. האמת, התגעגעתי אליכם והתגעגעתי למוזיקה. חיפשתי איזה רגע קטן של שפיות שייתן לנו קצת אור ותקווה, וחשבתי להקליט לכם לייב סשן שיאפשר לכם אולי טיפה לברוח מהכל.
 
"כשהחלטתי ללכת על זה לא ממש ידעתי מה אני מרגישה", מודה זק, "והאמת? שעד עכשיו אני לא ממש יודעת. אבל אני כן יודעת שכשצילמנו, היה איזה רגע של קסם והרגשתי שהצלחתי להתנתק לרגע אחד מהכל ולהתנחם רק במוזיקה. אז ממני אליכם, עם חיבוק ענק וחזק, רגע של מלא אהבה", סיכמה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה