תרבות ופנאי

כבוד: זה הזמר הישראלי שקיבל אות הוקרה על פעילותו בעולם

ד"ר ארי ברמן, נשיא אוניברסיטת ישיבת יוניברסיטי בניו יורק, העניק לזמר ישי ריבו אות הוכרה מיוחד על תמיכתו צה"ל ובקהילות ישראליות בעולם
מערכת ice |  3
ישי ריבו (צילום נעם פיינר)
אמש (רביעי), קיבל הזמר והיוצר ישי ריבו קיבל אמש  אות הוכרה בשם "אור ישראל" על  תמיכתו באוכלוסייה היהודית ברחבי העולם. אות ההוקרה הוענק במהלך ארוחת ערב חגיגית שנערכה באולם הנשפים זיגפלד בניו יורק לציון חג החנוכה. בארוחה השתתפו הסנאטור לשעבר ג'וזף ליברמן, הקונסול של ישראל בניו יורק, אביב עזרא ועוד. 
בנוסף, מטרת האירוע הייתה להציג את פעילות אוניברסיטת יוניברסיטי הפרטית בניו יורק אשר משלבת לימודי תורה ומדע בה נלמדים מקצועות כגון: בינה מלאכותית, ביוטכנולוגיה, רפואה, מדעי המחשב, משפט מנהל עסקים, פסיכולוגיה, חינוך ויהדות ועוד.
נשיא ישיבה יוניברסיטי, ד"ר ארי ברמן, בישר כי האוניברסיטה גייסה השנה סכום של כ-400 מיליון דולר. הנשיא ברמן הוסיף כי "ישיבת יוניברסיטי גאה להוביל פעולות תמיכה משמעותיות במדינת ישראל. זו גם אחריותנו ההיסטורית כאוניברסיטת דגל יהודית".
מלבד הקולג' האקדמי, המוסד כולל גם את ישיבת רבינו יצחק אלחנן, על שם הרב יצחק אלחנן ספקטור. תלמידי הישיבה לומדים במתכונת ישיבתית רגילה במשך חציו הראשון של היום, ובחציו השני הם לומדים לתואר ראשון או שני.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הוקרה לא הוכרה!!
    אסתי 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוקרה..... עברית שפה יפה
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד אבל מה עם עומר אדם (ל"ת)
    עם ישראל 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    טעות כתיב
    משה 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוקרה ולא הוכרה
    סגור