תרבות ופנאי

לא רק נועה קירל: המחווה המרגשת של הזמרות לנשות העוטף

זמרות ישראל נרתמות למאמץ המלחמתי למען נשות העוטף באירוע מיוחד של נשות ראשי רשויות העוטף שיתקיים בחמישי הקרוב באופקים. מי הן הזמרות שהתגייסו למען נשות העוטף והופיעו בפניהן?  

מערכת ice | 
נועה קירל במסר מאיים לחמאס (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
נשות ראשי רשויות של יישובי עוטף עזה, יצאו במחווה מרגשת עבור נשות העוטף וגייסו את זמרות ישראל המובילות לאירוע חגיגי לרגל הדלקת נר ראשון של חנוכה אשר עתיד להתקיים בחמישי הקרוב באופקים.
הזמרות אשר צפויות להופיע בפני נשות העוטף הן נועה קירל, ריטה, ירדנה ארזי, נרקיס וזהבה בן. אותה יוזמה נולדה בכדי לשתף את סיפור גבורתן של הנשים במלחמה הנוכחית. מי שתנחה את האירוע, היא כתבת חדשות 13, חן זנדר, אשר איבדה את אחותה נועה ז"ל באירועי הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר במסיבת רעים.
עליזה דנינו, אחת ממארגנות האירוע התייחסה ליוזמה: "אירועי ה-7 באוקטובר טלטלו את כולנו ומתוך החשיכה הגדולה, עלה גם אור גדול, אורן של נשים רבות שהפכו סמל במלחמה על הבית".
מלבד זאת, התייחסה דנינו למאות הנשים שעברו תופת ב-7 באוקטובר: "נשים ונערות שנחטפו מבתיהן וממסיבת הטבע, שעברו התעללות נוראית. אימהות שנחטפו עם הפעוטים בידיהן. ומנגד לוחמות גיבורות, שהדפו באומץ לב את המחבלים והצילו חייהם של מאות ואולי גם אלפי אנשים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה