תרבות ופנאי

רמלה על המפה: זה השיא ששבר פסטיבל "עיר עולם"

למעלה מ-90 אלף איש מכל רחבי הארץ השתתפו בפסטיבל רמלה עיר עולם 7 שהפיקה עיריית רמלה, שיא של כל הזמנים, ונהנו ממופעים של נועה קירל, עדן חסון, שירי מימון ועוד
מערכת ice |  1
נועה קירל בפסטיבל רמלה (צילום יחצ)
אחד מאירועי השיא במדינה במהלך חוה"מ סוכות היה פסטיבל רמלה עיר עולם, שהפך למוקד אטרקטיבי ומיוחד של בילוי והנאה לכלל הגילים מכלל המגזרים. הפסטיבל השנה הגיע לשיא של הזמנים, כאשר למעלה מ-90 אלף איש נהנו מהפעילויות.
המופע של נועה קירל משך אליו כ-15,000 איש שנהנו מאחת ההופעות הטובות שאירחה העיר. במופע של עדן חסון לקחו חלק כ-10,000 איש, ועוד כאלפיים הגיעו למופעים של שרית חדד ושירי מימון.

הפסטיבל שמתקיים זו השנה השביעית, נולד ביוזמת ובהפקת עיריית רמלה וקרן רמלה במטרה לחשוף את פניני התיירות הייחודיים בעיר, אתריה היסטוריים והמעניינים ואת מגוון העדות והקבוצות החיות בעיר היוצרות רב תרבותיות ייחודית.
הפסטיבל השנה היה, כאמור, גדוש במופעים של מיטב האמנים. מדי ערב במהלך הפסטיבל עלו על הבמה נועה קירל, עדן חסון ודי ג'יי תום חיימוב, שרית חדד, גליקריה שהגיעה במיוחד מיוון, שירי מימון, ואלרי חמאתי, הפרויקט של רביבו ועוד.

צילום: יח"צ
בנוסף בפסטיבל, התקיימו עשרות אירועים ופעילויות למגוון גילים רחב בהם הצגות והפעלות לקטנטנים, סיורים מודרכים באתרי התיירות ההיסטוריים של העיר - המגדל הלבן, בריכת הקשתות, המרכז לאמנות עכשווית, השוק האותנטי של רמלה, מוזיאון המשאיות ועוד, לראשונה נסיעה באוטובוס דו קומתי תיירותי ממש כמו בחו"ל ועוד.
הפסטיבל נתן במה מיוחדת לקבוצות והתרבויות הרבות המרכיבות את הפסיפס הייחודי של העיר. דוכני קהילות אירחו אירועי מורשת ופעילויות להכרת הקהילות השונות, פעילויות ואטרקציות לילדים ונוער, למבוגרים ולטובת גיל הזהב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאוכזב
    רמלאי 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל לנו שגובים יותר ארנונוה לצורך ביטחון ואין במספיק ביטחון החינוך לא משהו ועוד צריך לשפר הרבה תחומים.. מצד שני הרבה כסף מושקע על ההצגות האלו לצורך פוזה שרמלה עיר עם תקציבים.. יש בעיה של סדר עדיפויות
    סגור