תרבות ופנאי

נועה קירל מתייחסת לטירוף בפארק הירקון: "עדיין מעכלת"

הכוכבת הצעירה שהצליחה להביא 130 אלף איש לפארק הירקון בסופ"ש האחרון, פרסמה פוסט סיכום ברקע תלונות הקהל: "תודה קהל יקר שלי. ששילמתם ממיטב כספכם, נסעתם, הלכתם, השקעתם, התאמצתם והכל כדי לחלוק איתי את הרגע הזה"
שירה יום טוב | 
נועה קירל בפארק הירקון (צילום עומרי סילבר)
ברקע מכתב האזהרה לפני תביעה שקיבלה הפקת מופעי הענק בפארק הירקון, נועה קירל מסכמת את הופעות הענק בהן נכחו עשרות אלפי אנשים. קירל התייחסה בסוף דבריה לקהל, ונראה שיש בהתייחסות שלה גם פניה לאלה שנכללים בקבוצות שמובילות את התביעה הייצוגית נגד ההפקה, בטענה לאי תמורה, דוחק, צפיפות ואי התאמה של מקום האירוע לכמות המשתתפים בו.
קירל כתבה לצד ריל סיכום של שני ערבי הענק, "עדיין מעכלת את החוויה העוצמתית שעברתי ולא מאמינה. תודה לבורא עולם על הזכות לגעת בלבבות של 130,000 איש".
כוכבת הפופ הצעירה לא שכחה להודות לכלל האנשים שעמדו לצידה כשעשתה היסטוריה בפארק וציינה, "תודה ענקית לכל מי שגרם לזה לקרות כי בלעדיכם זה לא היה אותו הדבר - לצוותי הפקה אומנותית ברמה הכי גבוהה ולצוותי הפקה בפועל שגרמו לכל הדבר הזה לקרות, לצוות הטכני שנתן את הנשמה, מהבימוי הגאוני לכוריאוגרפיה המושלמת, לעיבודים המטורפים, הדרכה קולית, תאורה, מסכים, אביזרים וכל מה שראיתם על הבמה. לעובדי הבמה שדאגו לכל הדבר הזה לזרום ביחד, למפיקים שנתנו את הלב, לצוותי הביוטי, מעצבי התלבושות והתופרים הטובים ביותר, לצלמים, לצוותי הסושיאל, לאנשי הסאונד המדהימים, ליחסי ציבור, לאורחים שהרימו את המופע הזה לשמיים, ללהקה המטורפת והרקדנים שנתנו כל טיפת זיעה.
"תודה למשטרת ישראל ששמרה על כולנו, לצוותי מד"א המדהימים ולכל המאבטחים. תודה לצוות שלי שלא התפשר על שום דבר והיה שם בשבילי. לרוברטו הסוכן שלי, לצחי שלא עוזב לרגע, לדורון ובבר שתמיד שם ותודה למשפחה שלי, לדניאל שלי, שהיו שם בשבילי בכל רגע להכיל, לתמוך ולהתרגש בשבילי".
לסיכום התייחסה קירל לקהל ההמוני שפקד את פארק הירקון בהופעותיה, על אף הידיעה כי חלקים ממנו לא יצאו מרוצים מהערבים הנוצצים, וכתבה, "ותודה ל כ ם! קהל יקר שלי. ששילמתם ממיטב כספכם, נסעתם, הלכתם, השקעתם, התאמצתם והכל כדי לחלוק איתי את הרגע הזה. כולנו חלק מהיסטוריה. אני אוהבת אתכם".
נזכיר כי הבוקר דוגר מכתב התראה לפני תביעה לחברות ההפקה שעומדות מאחורי שני מופעי הענק, לאחר תלונות רבות שנאספו מצד הקהל על דוחק, צפיפות, והתארגנות כושלת של ההפקה בהנגשת מסכי צפיה למרחב העצום עליו התפרס הקהל. את התביעה מובילה  ד"ר ליאת שטיין, עו"ד, מומחית לתביעות ייצוגיות שנכחה גם היא במופע.
בין הדברים שנכללו בתוכן המכתב צויין: "דוחק, צפיפות בלתי נסבלת וחוויה קשה של גזל, תורים בלתי הגיוניים לשירותים ולדוכני האוכל והשתיה", וכן נטען כי משתתפים רבים לא קיבלו תמורה לכסף שהשקיעו ברכישת הכרטיסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה