תרבות ופנאי

שאקירה בדרך להופעה בישראל? סיבוב ההופעות הקרוב נחשף

שאקירה חוזרת לעצמה אחרי הפרידה המתוקשרת מהכדורגלן הספרדי פיקה, וכעת חושף הבילבורד הבריטי פרטים חדשים לגבי סיבוב ההופעות המתבשל שלה
שירה יום טוב |  1
שאקירה (צילום יוטיוב/ שאקירה)
הכוכבת הקלומביאנית עולה בתקופה האחרונה חזרה לכותרות חיוביות אחרי תקופה לא קצרה בה נודע על הפרידה הכואבת מאבי ילדיה הכדורגלן ג'רארד פיקה בעקבות בגידה לכאורה, יחד עם פרשיית העלמת מס בה הואשמה. דווקא כעת היא מוציאה שירים בעקבות התקופה הקשה וחווה נסיקה חוזרת בקריירה שלה.
במגזין הבילבורד התעסקו לא מעט בכוכבת הבלתי מעורערת בתקופה האחרונה אחרי שכבשה את המגזין היוקרתי וקטפה לאורך השנים עשרות פרסים מטעמו. 
במהלך סקירה של התגלגלות האירועים האחרונים בחייה של שאקירה, הביאו במגזין התייחסות לגבי סיבוב ההופעות הבא שלה, עליו העיד לא אחר משותף המוזיקה ב- WME, קית' סרקיסיאן, אשר העיד כי בטור "יכללו מופעי חוץ ואצטדיון בכמעט שני תריסר מדינות ברחבי אמריקה הלטינית, צפון אמריקה, בריטניה, אירופה והמזרח התיכון", מה שמעורר תהיה האם במסגרת "המזרח התיכון" נכנסת גם ישראל לרשימה?
נזכיר כי שאקירה הביעה בעבר את רצונה להופיע בישראל אך יחד עם זאת, מלחמת לבנון השניה הרחיקה את התוכניות האלה, בשל מוצאה הלבנוני מצד אביה. כמה שנים אחרי שאירועי המלחמה הצטננו בתודעה, ב-2011 הגיעה להופעה יחד עם בעלה לשעבר, פיקה ואף נכחה בועידת הנשיא שמעון פרס.
ב-2018 תוכננה הופעה נוספת של שאקירה בפארק הירקון אולם זו בוטלה בעקבות אירועים שהתרחשו באותה תקופה בגבול עזה ומעולם לא נקבע תאריך חלופי להופעה. אם כך, נראה שישראל נמצאת כרגע על הכוונת, אך ייתכן שהתוכניות יקבלו תפנית במצב של הסלמה במצב הבטחוני.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שקירה
    אלי 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היא תפיע בלבנון או ירדן או מצרים כניראה לבנון מה קשור ישראל היא שונאת את ישראל היא תופיע פה ניראה לכם חחח...
    סגור