תרבות ופנאי

עדן חסון חוטף: "אל תדחוף את הפנים שלך למסך ולבמות"

הזמר התראיין ודיבר על ה"מחיר" שהוא משלם בחייו הפרטיים, בעקבות הסטטוס שלו כסלב - מה שעורר את זעמו של איש התקשורת ליאור דיין: "הגיע הזמן שמפורסמי ארצנו הקטנה יתחילו להפנים את זה שעם הפרסום מגיעה אחריות שכוללת, בין היתר, פלישה מסוימת לפרטיות"
מערכת ice | 
עדן חסון (צילום יניר סלע)
עדן חסון הוא ללא ספק אחד הזמרים הכי מצליחים שיש במדינה שלנו, אבל מסתבר כי האמן לא מקבל בנחת את הסטטוס שלו כסלב ובריאיון שהעניק ל"ערב טוב עם גיא פינס" הוא דיבר על "המחיר" שהוא משלם מעצם היותו מפורסם. "חסר לי ללכת לקניון ולהסתובב כמו כולם", הוא אמר בין היתר, "יכולים לשאול אותי כל מיני שאלות כמו כמה אני מרוויח, זה הלם. אני מרגיש שאנשים מרגישים בנוח בגלל שאני מסביר פנים ומשתדל לשמור על חיוך".
איש התקשורת ליאור דיין לא אהב את הדברים הללו של חסון והגיב באופן תקיף לפרסום הריאיון של הזמר, כשכתב: "חלק מהאחריות של ידוענים זה שירצו לדעת עליהם דברים ולא בהכרח הדברים שהם ירצו. להיות מפורסם לא בא רק עם הנחות סלב ושאר הטבות, אלא גם עם 'מחיר' מסוים, שמי שלא רוצה, מוזמן לא לקחת אותו. איש לא הכריח אף פרצוף שעל מסכינו להיות שם. בין יתר תופעות הלוואי של הפרסום והכסף וההטבות, זה התעניינות ציבורית בנעשה אצלך בחיים. ומי שלא מבין זאת – הוא תמים, במקרה הטוב".
הוא המשיך: "הגיע הזמן שמפורסמי ארצנו הקטנה יתחילו להפנים את זה שעם הפרסום מגיעה אחריות שכוללת, בין היתר, פלישה מסוימת לפרטיות. לא טוב לך – אל תדחוף את הפנים שלך למסך ולבמות. איש לא מכריח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה