תרבות ופנאי

הזמר האהוב הלך לעולמו בגיל 77: "עצוב, יוצא דופן"

הזמר והבסיסט רנדי מייזנר, סולן להקת 'האיגלס', שחתומה בין היתר על השיר האהוב 'HOTEL CALIFORNIA', הלך לעולמו בגיל 77 בעקבות סיבוכים של מחלת חסמת הריאה
מערכת ice | 
הופעה (צילום unsplash)
אבל כבד בעולם התרבות והמוזיקה העולמית: רנדי מייזנר, סולן ומייסד להקת 'THE EAGLES', או בשמה בתרגום שגוי אך נפוץ לעברית, 'הנשרים', הלך לעולמו הלילה (בין חמישי לשישי) בגיל 77 לאחר התמודדות ארוכה ומתוך סיבוכים של מחלת חסמת הריאה. זאת שבע שנים לאחר שאשתו, לאנה מייזנר, נהרגה בנסיבות טרגיות לאחר שירתה לעצמה למוות בשוגג.
בהודעה הרשמית שפרסמה הלהקה באתר האינטרנט הרשמי שלה נכתב כך: "האיגלס עצובים לדווח כי אחד מחבריה המייסדים, הבסיסט והסולן רנדי מייזנר הלך לעולמו הלילה בלוס אנג'לס בגיל 77 עקב סיבוכים של מחלת חסמת הריאה. רנדי היה חלק בלתי נפרד מהלהקה והיה משמעותי בהצלחתה המוקדמת של הלהקה. היכולות הווקאליות שלו והמנעד שלו היו יוצאי דופן, כפי שהוכיח בבלדה הייחודית שלו 'Take It to the Limit'. סידורי ההלוויה יפורסמו בהמשך".
מייזנר, יליד נברסקה, לקח חלק בלהקה האהובה ואף חתום על השירה במספר משיריה הבולטים, אם כי חשוב לציין, כי בשיר המוכר ביותר של 'האיגלס', 'HOTEL CALIFORNIA', מייזנר היה אחראי על קולות הרקע בלבד, כאשר בשיר המדובר הזמר המוביל היה דון הנלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה