תרבות ופנאי

טיילור סוויפט פותחת הכל על האקסים בג'וב חדש ומפתיע

הזמרת שנמצאת בימים אלה בסיבוב הופעות ממנו היא צפיה לגרוף רווחים נאים ביותר, עומלת על פרויקט נוסף ומפתיע
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
האקסים המפורסמים של טיילור סוויפט, ביניהם המוזיקאי ג'ון מאייר והשחקנים ג'ייק ג'ילנהול וג'ו אלווין, עומדים להיחשף ולא בטוח מהזווית המועדפת מבחינתם. זה קורה לאחר הודעתה של הכוכבת כי היא עומדת להפוך את שברון הלב משיריה לסדרה.
לפי ה"סאן", סוויפט נפגשה עם תסריטאית בשם אליס ברץ' כדי לדון באפשרות של סדרת טלוויזיה "מטה-פמיניסטית" חדשה. מקור אמר ל"סאן" כי, "טיילור היא אדם רב-כישרונות ולמרות שחיי האהבה שלה העניקו לה עשרה אלבומים מספר 1, היא גם נמצאת בשלבים הראשונים של היווצרות תוכנית טלוויזיה חדשה. הכירו לה את אליס והם התחילו לדון בתסריט חדש אפשרי".
עוד העיד המקור כי "טיילור היא חכמה להפליא ולהכניס את הראש שלה לפרויקט כזה יהיה מושלם עבורה. מערכות היחסים של טיילור היוו השראה לכמה מהשירים הגדולים ביותר שלה, שרבים מהם הפכו להמנוני העצמה. השירים שלה יכולים בקלות להיתרגם למסך ויש כל כך הרבה שרשורים שהם יכולים לקחת ממנו.
סוויפט אמרה על המיזם: "הייתי רוצה להמשיך לעשות צעדים תינוקיים ואני עכשיו במקום בו הצעד הבא של התינוק אינו צעד תינוק. זה יהיה מחויבות ליצור סרט ואני בהחלט אשמח שההזדמנות הנכונה תצוץ, כי אני מעריצה את האפשרות לספר סיפורים בצורה כזו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה