מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: אייל גולן מפסיד את מקומו לטיילור סוויפט

לאחר זמן רב בפסגה, הלהיט "תיק קטן" מוותר על המקום הראשון לטובת עדן חסון. וגם - אייל גולן מפסיד את המיקום שלו בשני דירוגים לטובת טיילור סוויפט הבין-לאומית
מערכת ice | 
טיילור סוויפט, אייל גולן (צילום shutterstock, יוטיוב/ ערוץ 24)
הדירוג השבועי של הלהיטים הכי מושמעים בספוטיפיי כבר כאן והפעם אנו רואים את "תיק קטן" של נס וסטילה יורד למקום השני עם 273,048 האזנות, בעוד שעדן חסון עולה למקום הראשון עם 288,780 האזנות לשיר "לאהוב אותך כל יום".

במקום השלישי נמצא את "רונדלים" של סטטיק עם 592,282 האזנות, ובמקום הרביעי את נועה קירל ופרובוקטיבית עם 242,331 האזנות. אושר כהן והשיר "אהבה" סוגרים את החמישייה עם 204,916  האזנות. 
ברשימת האלבומים המואזנים ביותר נראה קאמבק של סטטיק לפסגה עם האלבום "לירז". במקום השני עומר אדם עם "סוף העולם". טיילור סוויפט מראה נוכחות בדירוג במקום השלישי עם האלבום "Speak Now". אייל גולן יורד למקום הרביעי עם האלבום "2023" ויסמין מועלם סוגרת הרשימה עם "אין עולם".

אייל גולן מוותר על מקומו לטיילור סוויפט גם ברשימת האומנים המושמעים ביותר. עדן חסון תופס את המקום הראשון, טיילור סוויפט תופתס את המקום השני וגולן מתברג במקום השלישי. במקום הרביעי נמצא את עומר אדם ובמקום החמישי את טונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה