תרבות ופנאי

טיילור סוויפט הגזימה? זה סכום העתק לכרטיס להופעה שלה

סיבוב ההופעות של טיילור סוויפט צפוי להסתכם כאחד מהסיבובים המכניסים בעולם, אך יעברו כמה חודשים עד שתקבל את התואר הזה. בינתיים, אלו המחירים שישלמו מעריציה כדי לקחת חלק באירוע
מערכת ice |  5
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
בתאריכים 28-29 ביולי, סיבוב ההופעות ה-"Eras Tour" של טיילור סוויפט יגיע אל סנטה קלרה, אצטדיון ליווי'ס של קליפורניה לשתי הופעות ענק עם אורחים מיוחדים HAIM וגרייסי אברמס.
מחירי הכרטיסים? הרבה יותר גבוהים ממה שנדמה לכם. בזמן הפרסום, המחיר הנמוך ביותר שיכולנו למצוא עבוראחד משני הערבים באצטדיון הוא 1,114 דולר לפני עמלות. יחד עם זאת, ייתכן שמחירי הכרטיסים ירדו בהמשך, אך במחירים כאלה, כמה כבר אפשר לרדת.
המחיר הנמוך ביותר ליציעים הגבוהים עומד על מינימום 1,114 דולר כאמור. ביציעים הנמוכים יותר מתחילים מחירי הכרטיסים מ-1,282 דולר ואילו עבור הכסאות שערוכים מול הבמה יאלצו לשלם 2,487 דולר לפחות.
אף שנדמה כי ביונסה היא זו שמפיקה בימים אלו את סיבוב ההופעות הכי חם בעולם, אין ספק כי לא ממש אפשר לשכוח מטיילור סוויפט. לפני ימים ספורים דיווחנו שייתכן והזמרת תהפוך למיליארדרית השנה, וכעת המספרים המשוערים והמדויקים יותר באשר להכנסות שלה נחשפים.
לפי פורבס, בשנה החולפת הזמרת האהובה הכניסה כ-92 מיליון דולר, אך השנה המספר הזה הולך להיות הרבה יותר משמעותי. השנה סוויפט צפויה להרוויח מעל 330 מיליון דולר - תוספת נאה להון של מעל 700 מיליון דולר. עם זאת, לא הכול מגיע ממכירת כרטיסים, אלא גם תודות לאלבום שהקליטה ושחררה מחדש לאחר הסכסוך הפומבי עם מנהל העבר (לו היו זכויות על השירים שלה).
כדי למקד את התמונה, נספר כי כל מופע ממאה המופעים בסבב מכניסים כ-13 מיליון דולר, מהם סוויפט תכניס לכיסה עד כארבעה מיליון דולר למופע. היות שחלק מהמופעים יתקיימו גם בשנה הבאה, משמעות הדבר היא כי סוויפט תכניס השנה כ-228 מיליון דולר רק מסיבוב ההופעות. מנגד, יש אלו שצופים כי ביונסה וסיבוב ההופעות הוויראלי שלה יתחרה ואפילו יעקוף את ההישגים של סוויפט.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כנראה שהיא הישוותה את המחירים שמשלמים בישראל (ל"ת)
    יענקלה 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    המחירים לא באמת ככה. וסיבוב ההופעות של ביונסה לא יעקוף
    רונןן 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ה-eras tour הוא צפוי להיות הtour שיכניס הכי הרבה כסף בתולדות המוסיקה. אז לא לרטט יפים שלי. לא לגבי זה ולא לגבי המחירים. ואין על טיילור
    סגור
  • 3.
    המחירים הם בריסייל, זה לא המחירים שהיא לוקחת
    סיון 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדאי לרשום את האמת ולא לנסות להוציא אותה לא בסדר
    סגור
  • 2.
    אכן שטויות, תעשו שיעורי בית. (ל"ת)
    נורית 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    שטויות
    אלירז 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איזה שטויות אתם כנראה במכירה הכללית כבר - הכל נמכר במכירה המוקדמת (לא היה אמור להיות מכירה כללית בכלל) אני קניתי VIP ב1000 שקל וגם כרטיס רגיל ב400 והיה גם המון יציעים במחירים של בין 300-600 שקל
    סגור