מדדים ומחקרים

ריהאנה עושה היסטוריה: האישה הראשונה לקבל את התואר הזה

אף שריהאנה לא הוציאה אלבום חדש זה שבע שנים, היא זכתה בתואר מרשים למדי ורשמה היסטוריה. בתחילת החודש הוכרז כי הזמרת כי האישה הראשונה שעשרה משיריה הגיעו למיליארד האזנות בספוטיפיי
מערכת ice | 
ריהאנה (צילום צילום מסך טוויטר - @espn)
אף שריהאנה, הזמרת האהובה, לא הוציאה אלבום חדש זה שבע שנים, ב-1 ביולי היא זכתה בתואר מרשים למדי ורשמה היסטוריה. בתחילת החודש הוכרז כי הזמרת כי האישה הראשונה שעשרה משיריה הגיעו למיליארד האזנות בספוטיפיי.
הזמרת לא התעלמה מהחדשות ושיתפה את דעתה באינסטגרם: "באד גאל בילי... בלי אלבום חדש. תנו לי לדבר". זמן מה לאחר מכן בסופטיפיי אישרו את הידיעה וכתבו: "בראשון ביולי ריהאנה הפכה לאומנית הראשונה שיש לה עשרה שירים שהגיעו למיליארד האזנות בהיסטוריה של ספוטיפיי".
בין השירים שהגיעו לרף הגבוה היו השירים "Diamonds", "Needed Me", "Stay" ועוד רבים ומוכרים (כולל שיר שהקליטה עם קניה וסט ופול מקרטני).
לא מדובר בתואר היחיד בו זכתה הזמרת לאחרונה. לא ממזמן מגזין פורבס דירג אותה בתור המוזיקאית המרוויחה ביותר ברשימת הנשים המצליחות שלו. המגזין מיקם אותה במקום ה-20 בקרב שאר הנשים, עם שווי מוערך של 1.4 מיליארד דולר. כזכור, לזמרת מספר פרויקטים מצליחים שלא כוללים את הקריירה המוזיקלית, ובהם מותג ההלבשה התחתונה ומותג האיפור פנטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה