תרבות ופנאי

בגלל טיילור סוויפט: בקשות הנפקת כרטיס האשראי הזה עלה ב-45%

חברת האשראי UOB דיווחה על "עלייה משמעותית מאוד" בבקשות לכרטיסי האשראי שלה ברחבי דרום מזרח אסיה בעקבות ההודעה שלבעלי הכרטיס תהיה גישה מוקדמת למכירת הכרטיסים להופעות של הזמרת טיילור סוויפט בסינגפור
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
חברת האשראי UOB דיווחה על "עלייה משמעותית מאוד" - של 45 אחוז - בבקשות לכרטיסי האשראי שלה ברחבי דרום מזרח אסיה בעקבות ההודעה ב-21 ביוני שלבעלי הכרטיס תהיה גישה מוקדמת למכירת הכרטיסים להופעות של הזמרת טיילור סוויפט בסינגפור.
מספר הבקשות היומיים של UOB ברחבי סינגפור, תאילנד, מלזיה, אינדונזיה וויאטנם בשבוע שבו ההודעה פורסמה גדל ב-45 אחוז בהשוואה לשבועות הקודמים ביוני, לפי UOB. הבנק הוסיף כי גם מספר הבקשות להוצאות כרטיסי חיוב בסינגפור ובווייטנאם עלו בכמעט 130 אחוז.

מחזיקי כרטיס UOB יכולים לרכוש כרטיסים במהלך חלון המכירה המוקדמת ומהקצאת הכרטיסים השמורה הכללית במכירה. תקופת המכירה המוקדמת להופעות של סוויפט בסינגפור צפויה להתחיל ב-12:00 ביום רביעי (5 ביולי) ולהסתיים ב-9:00 ביום שישי (7 ביולי), בעוד שהמכירות של הכרטיסים השמורים מתחילות מ-12:00 ביום שישי (7 ביולי). הכרטיסים נמכרים על בסיס כל הקודם זוכה ומוגבלים בכמות.
מחירי הכרטיסים הסטנדרטיים להופעות בסינגפור נעים בין 108 ל-348 דולר סינגפורי, בעוד חבילות VIP מתחילות מ-328 דולר ל-1,228 דולר סינגפורי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה