תרבות ופנאי

איתי לוי מרגש: המחווה של הזמר לנרצחי הפיגוע בעלי

הערב, בפתיחת המופע שלו באמפי אשדוד מול כ-5000 איש, הזמר ושופט ״הכוכב הבא״ התייחס לפיגוע הרצחני ואמר: ״אני רוצה למסור את תנחומיי למשפחות של הנרצחים בפיגוע היום, שהקדוש ברוך הוא יזכה אותנו רק עם בשורות טובות בעזרת ה'"
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום אור דנון)
פיגוע ירי מחריד אירע היום (שלישי) ביישוב עלי שבשומרון. הפיגוע המזעזע אירע בתחנת דלק ובמסעדת "חמוס אליהו" סמוך ליישוב, כאשר שני מחבלים חמושים פתחו בירי מסיבי ורצחו ארבעה בני אדם, בעוד ארבעה נוספים נפצעו באירוע ופונו לבית החולים.
הערב, בפתיחת המופע שלו באמפי אשדוד מול כ-5000 איש, הזמר ושופט ״הכוכב הבא״ איתי לוי, התייחס לפיגוע הרצחני ואמר: ״לפני שנתחיל את המופע, אני רוצה להתייחס למה שקרה היום ולמסור את תנחומיי למשפחות של הנרצחים בפיגוע היום, שהקדוש ברוך הוא יזכה אותנו רק עם בשורות טובות בעזרת ה'".
ראש הממשלה נתניהו כינס קבינט בטחוני בעקבות אירוע הטרור, אלא שמי שבלט בחסרונו - הוא השר לביטחון הלאומי איתמר בן גביר. השר מצדו הגיע מוקדם יותר למוקד הפיגוע, שם הכריז כי הוא דורש מבצע צבאי וקרא לתושבי איו"ש להסתובב עם נשקים. בתקשורת ביקרו את העובדה שהשר שעומד בראש המשרד לביטחון לאומי לא נוכח בקבינט הביטחוני בעקבות פיגוע.
 

סערה נוספת התעוררה ברשתות החברתיות, זאת לאחר שארבעה חיילי צה"ל מהעדה הבדואית העלו סרטון, שהפך לוויראלי במיוחד ברשתות החברתיות, בו הם מביעים תמיכה בשני המחבלים מג'נין שביצעו את הפיגוע המזעזע בעלי, כאשר הם מקללים את חיילי צה"ל ואת מדינת ישראל, ומביעים תמיכה אף בפלסטין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה