תרבות ופנאי

רובי וויליאמס בישראל: "מעריץ של נגה ארז, אך לא בטוח שתופיע"

הזמר רובי וויליאמס נחת בישראל והתייצב למסיבת עיתונאים בה הצהיר כמה הוא נרגש להיות פה: "לרגע לא חשבתי פעמיים אם להגיע לכאן בפעם השניה, אני כבר מצפה להופעה" 
מערכת ice | 
רובי וויליאמס (צילום אינסטגרם)
הזמר רובי וויליאמס ערך היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת הופעתו ביום חמישי בערב בפארק הירקון בתל-אביב והבהיר כי עדיין לא בטוח שהזמרת הישראלית נגה ארז תתארח בהופעתו, למרות שאישר זאת אמש.
"אני מעריץ ענק של נגה ארז", אמר וויליאמס, אפגש עימה מחר ונראה אם תהיה על הבמה או לא. אני אפגוש אותה ואת בן הזוג שלה. זה תלוי אם היא תרצה. לא הרבה אמנים גורמים לי להרגיש כמו מעריץ בן 15. אני מעריץ אותה ורוצה להיות כמוה".

עוד הוסיף וויליאמס: "גם בפעם הקודמת שהייתי בישראל התרגשתי מאוד, כמו עכשיו. בדרך כלל אני יכול לדעת הרבה על מקום לפי ההווי בשדה התעופה, מסוג האנשים, מהחיוכים הגדולים, מהביטחון וממי שמסיע את האוטובוס מהמטוס לטרמינל. כולם היו אדיבים ומסבירי פנים. אני מתרגש להיות כאן וכבר מצפה להופעה. אני לא יכול להאמין שהפעם הקודמת שהייתי כאן הייתה ב-2015. התעוררתי במצב רוח טוב היום".
 
וויליאמס הבהיר כי אינו מתכוון להתבטא פוליטית וביקש לא להישאל על כך. הופעה שהיתה אמורה להתקיים יום לפניו, של סאם סמית', בוטלה ככל הנראה על רקע פוליטי אך לוויליאמס לא היה ספקות שיבוא: "לרגע לא חשבתי פעמיים אם להגיע או לא להגיע לכאן. אני לא רוצה להיות חלק מנרטיב. יש שני צדדים ושני נרטיבים. אני כאן כדי להופיע, בגופי ובנשמתי, ואני מאוד שמח להיות כאן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה