תרבות ופנאי

גאווה: דניאלה פיק הביאה את האופנה הישראלית לפסטיבל קאן

פיק צעדה על השטיח האדום בשמלה לבנה ומרהיבה של מעצבת האופנה לי גרבנאו ובכך שוב בחרה לתת במה ולשים את האופנה הישראלית בקדמת הבמה הבינלאומית
מערכת ice | 
דניאלה וטרנטינו (צילום shutterstock)
אמש (שבת) התקיים טקס הסיום של פסטיבל הסרטים של קאן ה- 76. את מופע הסיום על השטיח אדום נתנו דניאלה פיק ובעלה הבמאי המוערך קוונטין טרנטינו (שגם הגיש פרס). פיק צעדה על השטיח האדום בשמלה לבנה ומרהיבה של מעצבת האופנה לי גרבנאו ובכך שוב בחרה לתת במה ולשים את האופנה הישראלית בקדמת הבמה הבינלאומית. כדי להשלים את הלוק, פיק ענדה תכשיטים של Chopard.
 
קצת על השמלה של דניאלה - הלוק הוא בהשראה של זוהר הוליוודי, "דניאלה מזכירה לי את בריג׳יט ברדו, ויש לה נתונים נפלאים עם הגובה והגוף שלה", אומרת גרבנאו. "למעשה, השמלה היא בעצם שילוב של אופנה עילית וזוהר הוליוודי וזה מה שעושה את התוצאה כל כך עוצרת נשימה".
"כשדניאלה הגיעה אלי לסטודיו ידענו בדיוק מה הכיוון שעליו אנחנו הולכות, השמלה עשויה ממיקאדו משי, עם שובל ארוך, קפלים עמוקים ושסע עמוק. החלק העליון מדגיש את הכתפיים. אנחנו מאוד אוהבות את התהליך הזה של היצירה ואנחנו גם חברות מאוד טובות אז הכל היה בזרימה ובהנאה גדולה", הוסיפה המעצבת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה