תרבות ופנאי

מייקל ג'ורדן, לברון ג'יימס ואופרה ווינפרי: הרשימה היוקרתית נחשפת

רשימת האנשים העשירים ביותר בארה"ב מתפרסמת ובתוכם אנשי הבידור. אז מה עדיף להיות בעולם הבידור? שחקן, במאי, מנחה טלוויזיה או בכלל ספורטאי? רשימת המיליארדים נחשפת
מערכת ice | 
מייקל ג'ורדן (צילום מסך מתוך הסדרה "הריקוד" האחרון")
כאשר הדירוג של "פורבס 400" של האנשים העשירים ביותר באמריקה הופיע לראשונה בשנת 1982, רק שני בדרנים נכנסו לרשימה: יוקו אונו ובוב הופ. אז היה צורך רק בשווי נקי של 150 מיליון דולר.
העשור האחרון מציג פריחה של העושר הסלבריטאי ורק ב-2021 עצמה שמונה מהם הצליחו להפוך למיליארדרים. הפריחה הגיעה בעקבות כך שאנשי בידור רבים החליטו לחבוש כובע נוסף – משקיעים.

לדוגמה, יותר ממחצית מהשווי הנקי של מייקל ג'ורדן מגיע מהבעלות שלו על שרלוט הורנטס מה-NBA. הונו של ג'יי זי יותר מהכפיל את עצמו בארבע השנים האחרונות הודות לשתי השקעות שביצע בעסקי המשקאות חריפים.
אז את מי נוכל למצוא ברשימת המיליארדרים מעולם הבידור?
כנראה שמשתלם להיות במאי. שלושה במאים מצאו עצמם בתוך הרשימה.
הראשון שנכנס הוא במאי אי.טי, רשימת שינדלר ועוד עשרות סרטים מצליחים, סטיבן שפילברג, שנכנס לרשימה היוקרתית כבר בשנת 1987. על פי ההערכות, הבמאי היהודי שווה כארבעה מיליארד דולר.
שני במאים נוספים שמצאו עצמם ברשימה הם במאי מלחמת הכוכבים, ג'ורג' לוקאס, שנכנס לרשימה לראשונה בשנת 1997 וכיום השווי שלו הוא כחמישה מיליארד דולר. במאי שר הטבעות, פטר ג'קסון, הוא מצטרף טרי (משנת 2022) ושווה כ-1.5 מיליארד דולר.
ומה עם קצת גאווה נשית? אחרי שסיפרנו לכם שיוקו אונו הייתה הראשונה שנכנסה לרשימה עוד בשנת 1982 (וכבר הספיקה לצאת ממנה), אשת התקשורת המפורסמת אופרה ווינפרי נכנסה לרשימה בשנת 1995 ולא יצאה ממנה. למנחה האייקונית יש שווי של כ-2.5 מיליארד דולר.
שתי נשים מובילות בתחומן נוספות מצאו את דרכן לרשימה. הזמרת ריהאנה, שנכנסה בשנה שעברה לרשימה שווה כ-1.4 מיליארד דולר. מצטרפת אליה לרשימה מישהי קצת יותר ותיקה (מ-2021), קים קרדישאן עם שווי של 1.2 מיליארד דולר.
גם ספורטאים נחשבים כחלק מעולם הבידור וברשימה ניתן למצוא שלושה שמות של ענקים. כדורסלן העבר, מייקל ג'ורדן נכנס לרשימה לראשונה בשנת 2015 וכעת השווי שלו הוא שני מיליארד דולר. כדורסלן נוסף (שעדיין משחק) ונמצא ברשימה הוא לברון ג'יימס שנכנס השנה בפעם הראשונה לרשימה עם שווי של כמיליארד דולר.
לא רק כדורסלנים ישנם ברשימה. הגולפאי הוותיק טייגר וודס נכנס השנה לרשימה והוא מוערך בשווי של כ-1.1 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה