תרבות ופנאי

תביעת הענק שחטף הראפר באד באני מהאקסית

קרליז דה לה קרוז הרננדס, שתובעת את הזמר הפורטוריקאי על סך 40 מיליון דולר, טוענת כי הוא השתמש ללא רשות בהקלטות ששלחה לו לפני שהתפרסם בכמה משיריו 
מערכת ice | 
באד באני (צילום ערוץ היוטוב של באד באני)
האקסית של באד באני הגישה החודש נגד הראפר המפורסם תביעה על סך 40 מיליון דולר אחרי שלטענתה הקלטות קול ששלחה לו לפני שהתפרסם סומפלו ללא רשותה בשניים משיריו. 
קרליז דה לה קרוז הרננדס נשמעה אומרת בהקלטה "באד באני, בייבי", אשר לקחה חלק בשירים Pa Ti ו-Dos Mil 16 של המוזיקאי הפורטוריקאי. כל אחד מהשירים זכה למאות מיליוני צפיות והאזנות ביוטיוב ובסטרימינג.
בתביעה שהוגשה לבית המשפט בפורטו ריקו טענה הרננדס כי השימוש בקולה ובביטוי שהמציאה נעשה ללא רשותה. בנוסף טענה דה לה קרוז כי הקול "הניתן לזיהוי" שלה שומש ללא הסכמתה לא רק בשירים, אלא גם בתקליטים, קידום מכירות והופעות ברחבי העולם, וכן בטלוויזיה, ברדיו, במדיות חברתיות ובפלטפורמות מוזיקליות.
דה לה קרוז ובאד באני, ששמו האמיתי הוא בניטו אנטוניו מרטינס אוקסיו, החלו לצאת ב-2011. לדברי התביעה, במהלך אותה התקופה המוזיקאי יצר שירים ומקצבים וביקש את חוות דעתה של בת זוגו, שגם תיאמה את המסיבות שערך וטיפלה בחשבוניות ובחוזים.
עוד על פי התביעה, הסלוגן "באד באני, בייבי" נולד ב-2015, כשמרטינס ביקש מדה לה קרוז להקליט את עצמה אומרת את המשפט. היא עשתה זאת בשירותים עם חברה, היכן שהיה לא רועש, ואז שלחה את ההקלטה.
שנה לאחר מכן ולמרות שתיכננו להיתחתן, הזוג נפרד אחרי שמרטינס חתם על חוזה עם חברת התקליטים "רימאס מיוזיק" ודה לה קרוז התקבלה ללימודי משפט באוניברסיטת פורטו ריקו. 
בתביעה נאמר כי לפני כשנה אחד מקרוביו של באד באני פנה לדה לה קרוז והציע לה 2,000 דולר בתמורה לרכישת הזכויות על הקלטת הקול המדוברת, אך סירבה. בנוסף נאמר כי אחד הגורמים ב"רימאס מיוזיק" שגם הציע לה לקנות את הקטע המוקלט, אמר לה כי ההקלטה עתידה לשמש באלבום החדש Un Verano Sin Ti של הזמר. יחד עם זאת, בתביעה נטען כי מעולם לא הושגה עסקה וההקלטה הושמעה בשיר Dos Mil 16 מתוך האלבום ללא רשותה של בת הזוג לשעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה