תרבות ופנאי

נועה קירל ויוניקורן נחשפים: התגובות בעולם מתחילות להגיע

התגובות מהבלוגרים המומחים לאירוויזיון מהעולם מתחילים להגיע והתגובות מעורבות. רבים מופתעים לגמרי מהשיר שנבחר, טוענים כי יש עירוב של יותר מדי סגנונות, אך ההתלהבות מנועה קירל בתור זמרת מעפילה על כל אלו
מערכת ice |  2
נועה קירל לאירוויזיון (צילום כאן 11)
השיר של ישראל לאירוויזיון נחשף לפני פחות מיממה והתגובות מהבלוגרים בעולם כבר מתחילים להגיע, בעוד שכאן בארץ התמיכה כבר מאד חזקה, אם כי לפעמים מעורבת. עד כה ועוד לפני שהתגובות התחילו להגיע, דווח כי השיר ירד למקום השביעי מהמקום השישי בטבלת ההימורים.
בין התגובות הראשונות של הבלוגרים מהעולם ניכרת התלהבות מהמראה של קירל, ההשקעה (הכספית) הרבה בקליפ (אחד אפילו ציין כי הוא מופק ברמת סרט), הכוריאוגרפיה המושקעת והיכולות של קירל לעשות כמה דברים במקביל, גם בלייב על הבמה. יש אלו שהכריזו כי הוא יהיה בחמישייה העליונה, כבר עם הפזמון הראשון.
עם זאת כמה מהם העידו כי השיר נבנה יותר מדי באיטיות, שיש בו עירוב מאד גדול של סגנונות (בלדה, פופ ואר אנד בי) מה שעלול להקשות על הקהל להתחבר אליו. אחרים אמרים שלא ברור מהו בדיוק הפזמון וכי השיר בכללי די רגיל, אך עדיין גורם לך לרצות לרקוד. המסקנה העיקרית היא כי יש אלו שלא בהכרח ידעו איך להתייחס לשיר בשמיעה הראשונה או לחילופין שהם מאד אהבו את השיר.
כולם בעיקר העידו שהשיר מאד שונה מהציפיות שלהם ושהם מחכים לראות איך היא תציג את השיר על הבמה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נועה פאקינג קירל
    נופר 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיר טוב זה שיר שעושה קונצנזוס ופה היא קברה את כולם!
    סגור
  • כל כך (ל"ת)
    ממי 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור