תרבות ופנאי

מאיה בוסקילה מגיבה לשאלה על הילד שלה: "אני לא מצטערת על זה"

"שלושת הדברים החשובים לי בחיי הם היותי אימא, המוזיקה ואהבה. ואני לא מצטערת על זה שיש לי ילד אחד. לא לכל אדם מתאים חמישה ילדים. אבל אם יבוא לי עוד ילד אני אשמח – כי זה מה שהיה צריך לקרות", אמרה הזמרת בראיון חדש
מערכת ice |  2
צילום ענת מוסברג
"תקומו בבוקר ותגידו 'מודה אני לפניך'. על כל הגלוי וגם על הנסתר. על כל הטוב וגם על הפחות טוב. כי בסוף הכול לטובתנו. הגישה שלי, היא שהחיים הם כאן ועכשיו ולכן צריך לחיות את ההווה ולמצות אותו עד תום ולמלא את הנפש והנשמה. גם על זוגיות למדתי שהדבר הכי חשוב בה, הוא חברות וכבוד הדדי", כך אמרה הזמרת מאיה בוסקילה, כאשר נשאלה על "טיפ לחיים" לקוראים, בראיון שערכה עם המגזין "את".
להצליח לקבל את הדעה של האחר, לחמול ולדעת שוויתורים זאת לא מילה גסה. שלושת הדברים החשובים לי בחיי הם היותי אימא, המוזיקה ואהבה. ואני לא מצטערת על זה שיש לי ילד אחד. לא לכל אדם מתאים חמישה ילדים. אבל אם יבוא לי עוד ילד אני אשמח – כי זה מה שהיה צריך לקרות.
בשנה הבאה ימלאו 20 שנה לקריירה שלי ולזמרים מתחילים אני יכולה להגיד כי הכישלון הגדול הוא לא להמשיך לנוע. גם אם אתם למעלה וגם אם למטה, אל תוותרו לעצמכם ואל תפסיקו לנסות. בשנתיים הראשונות אחרי שהפכתי לאימא עשיתי ויתורים מרצון וידעתי שתהיה רגרסיה בקריירה אבל לא צריך להיבהל מזה, כי כשאנחנו עושים ויתורים במודע, הם מבורכים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד
    רפאלה 03/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיי כבר עים שטיפת המוח של להביא 5_7 ילדים
    סגור
  • 1.
    מלכה
    ירו 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיה מלכה לאורוויזיון מידית
    סגור