תרבות ופנאי

ציפי שביט נזכרת בגעגוע: "עד הסוף הוא נלחם"

לקראת פסטיבל הקומדיה ע"ש ספי ריבלין, החברים הוותיקים לתעשיית הבידור נשכרים ומספרים, "כל פעם שהוא היה מתארח אצלנו הייתי אומר תביאו עוד סט"
מערכת ice |  2
ציפי שביט (צילום כאן 11)
כוכבי הקומדיה המיתולוגיים של ישראל וביניהם ציפי שביט, שלמה בראבא, ציפי מור ואלי ציפאן יקחו חלק בפסטיבל "צוחק מי שצוחק ראשון", פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין, שיתקיים גם השנה בראשון לציון, העיר שבו התגורר. האירוע השנה שיתקיים בפורים, יציין גם 140 שנים לעיר.
בראיון משותף בחדשות 12 התראיינו הארבעה והעלו זיכרונות מהקומיקאי האגדי לקראת האירוע. "כולנו עבדנו איתו, כולנו אהבנו אותו, וכולנו חושבים שהוא הלך מאיתנו מוקדם מדי", אמרה ציפי שביט, "הדבר הנורא היה שבסוף הוציאו לו את המיתרים. עד אז הוא נלחם. ואתה יודע ספי בלי מיתרים זה כמו אולי...מסי בלי רגל."
ריבלין התארח מספר פעמים ב-"הערב עם אלי יצפאן", והסטנדאפיסט מספר כי "כל פעם שהוא היה מתארח אצלנו הייתי אומר תביאו עוד סט. ספי מגיע תכינו עוד שולחן."
 

השחקנית ציפי מור ששיתפה פעולה עם ריבלין בסדרות המיתולוגיות "רגע עם דודלי" ו-"הבית של פיסטוק", סיפרה כי "אילתרנו המון". מור אמרה כי "גם התסריטאים לא ידעו את התסריט, אבל זו הטלוויזיה של פעם. איש הפקה מאחורה עישן ועשה את האפקט של הארובה בבית".
שלמה בראבא הזמין את הצופים לפסטיבל, "מצחיק שהדבר האחרון שספי עשה תחרות בדיחות. זה אירוע אחד המצחיקים ואחד המשמחים, ופשוט חגיגה, מסיבת מחזור כוללת."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אז ברגע שחשף שהוא מצביע ליכוד.פה כבר נגמרה לו הקריירה
    מתייוון 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שמאל בזוי שפל ודיקטטורי..במסווה של דמוקרטי..אומניי הצביעות והתייפייפות נפש..נחשים בעור כבש
    סגור
  • 1.
    ציפי
    נועה 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דיי את מגזימה ובדיחה
    סגור