תרבות ופנאי

ריהאנה מסתבכת עם פעילי הסביבה: זו 'המתנה' ששלחו לה

הזמרת ריהאנה נהנית לאחרונה מלא מעט פופולריות, אבל הבחירה האופנתית החדשה שלה במעיל מפרווה אמיתית עצבן לא מעט אנשים, בעיקר בארגון PETA ששלח לה הודעה רשמית שמבקשת ממנה להפסיק ללבוש פרווה. על הדרך הארגון גם צירף מתנה קטנה
מערכת ice | 
ריהאנה (צילום צילום מסך טוויטר - @espn)
אף שלאחרונה ריהאנה היא בין האומניות המובילות ביותר בארה"ב ובעולם, הרבה מכך תודות להופעת המחצית של בסופרבול האחרון בו חשפה הריון שני, מסתמן כי היא עדיין מצליחה לעצבן כמה אנשים והפעם לא מדובר בנשיא לשעבר טראמפ.
דיווחים חדשים מעבר לים מספרים כי הצוות המקצועי של הזמרת קיבל השבוע מכתב וחבילה מעניינים במיוחד מארגון PETA שמגן על זכויות בעלי חיים. המכתב הגיע בתור מעין תלונה ובקשה לזמרת, אחרי שזו צולמה הולכת למסעדה עם מעיל שנראה מאד כמו מעיל מפרווה אמיתית.
במכתב כתבה סגנית הנשיא של הארגון: "בתור אם את יודעת מהו האינסטינקט המגונן שרוצה לשמור על המשפחה שלך. הרצון הזה קיים אצל בעלי החיים, דוגמת שועלים וארנבים, שתינוקם נקרע מהם כדי להכין מעילי פרווה". 
לכך צורפה גם בקשה: "האם לא תסייעי לייצר עולם מעט נעים יותר עבור ילדיך על ידי החלטה מידית לא ללבוש יותר פרווה?". לכך כאמור צורפה חבילה עם מעיל  מפרווה מזויפת שמבטיחה לדברי הארגון כי יבטיח שעדיין הזמרת תצליח לשמור על סטייל, גם בלי פרוות חיות אמיתית.
יש לציין כי הזמרת עונדת פרוות כבר שנים רבות ולמרות זאת קיבלה כמה פרסים מהארגון עבור מוצרים נטולי אכזריות מליין האיפור שלה פנטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה