תרבות ופנאי

נועה קירל מסתבכת? זה הקרב הגדול שמחכה לה באירוויזיון

בעוד היא נותרת גבוה בהימורים, נועה קירל התבשרה שתהיה לה תחרות קשה במיוחד בדרך לזכייה: זו הזמרת שתעשה קאמבק
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
מלכת הפופ הישראלית נועה קירל חוותה שנה מדהימה במיוחד, עם הופעת ענק, זוגיות חדשה, והשתתפות בטקס פרסי המוזיקה של MTV ומעל הכל - נבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון 2023 שיתקיים בליברפול שבאנגליה. לאט לאט, היא מתחילה להיחשב ככוח משמעותי בתחרות ועומדת כעת במקום ה-9 בהימורים, לאחר שכבר נכנסה לטופ 5.
אבל כעת, לפני חשיפת השיר "יוניקורן", התבשרה היום (רביעי) קירל כי אחת המועמדות באירוויזיון הקרוב תהיה מאתגרת במיוחד. הזמרת לורין, שזכתה באירוויזיון 2012 באזרבייג'ן עם הלהיט הבינלאומי "Euphoria"', נבחרה השנה שוב לייצג את מדינתה שוודיה, ובהחלט מתמקמת כפייבוריטית מרכזית. השיר שלה "טאטו" ייחשף מחר.

נזכיר כי שוודיה היא מדינה עם היסטוריה עשירה באירוויזיון, עוד מימי להקת אבבא האייקונית. השיר "Euphoria"' שאיתו לורין זכתה בשנת 2012 קיבל שבחים רבים מרוב מבקרי המוזיקה. מבחינה מסחרית, לשיר הייתה הצלחה מיידית לא רק בשוודיה, אלא בכל רחבי העולם. בשוודיה השיר נכנס למצעד השירים במקום ה-12 עד שהגיע למקום ה-1 שם שהה במשך 6 שבועות. הסינגל קיבל מעמד פלטינה 9 פעמים עם מכירות של 180,000 עותקים בשוודיה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לורין המכוערת הזו לכלכה על נועה קירלל
    מישהי עם דעות 03/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא אומרת שהיא שמעה שנועה חושבת שהיא פנתרה ושהיא צעירה מדי וחסרת ניסיון ושהיא חושבת שהיא תנצח ושזה שהיא שרה על חד קרן זה פתטי
    סגור